Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Stavby
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

stíraná kamufláž D.VII ala WNW

Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

stíraná kamufláž D.VII ala WNW

Příspěvekod JABBA » 27 led 2013, 14:31

Dostala se ke mně stavebnice D.VII (výrobce Fokker) WNW a byl jsem docela zaskočen nabízenou verzí stírané kamufláže, tedy tím, že se mělo jednat o dvě barvy stírané v samostatných polích na trupu a SOP. Navíc je tam i zmínka, že toto schéma bylo uplatněno i na Dr.I.
Nejsem odborník na WWI, ale vždy jsem byl utvrzován že Dr.I a první D.VII byly stírány jen jednou barvou, jakýmsi odstínem tmavší olivové.
Jaké jsou názory z fóra od zkušenějších kolegů ?
Díky předem a moc.
JN
JABBA

• Odpovědět s citací

Re: stíraná kamufláž D.VII ala WNW

Příspěvekod Hellboy » 27 led 2013, 14:48

Měla by to být olivová na plátěném podkladu, natíraná tak, že se namočil štětec a natíraly se pruhy dokud byla vidět barva. Pak se namočil znova, znova, znova a znova.....
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ][ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Kapitán Roy Brown: Zatracení krtci. Můžu mluvit o štěstí, že jsem nechytil tak blbou díru !
Manfred von Richthofen: Vaše taktnost mě ctí.
Hellboy

• Odpovědět s citací

Příspěvekod JABBA » 27 led 2013, 15:06

Jasné, v tomto jsem žil až do minulého týdne, kdy jsem dostal dvaatřicetinku od WNW, a tam v obtiskovém archu i návodu infromace o použití dvou barev ve stírané kamufláží a prý jasňačka, podle zachovalého kusu plátna trupu D.VII.

Tož jsem nějak zmaten.

JN
JABBA

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Zdeno Bugan » 27 led 2013, 15:47

Wingnuti vychádzajú z tohto originálneho kusu plátna zo zostreleného D.VII z neviem presne teraz akého francúzskeho múzea.