Stránka 1 z 2

Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 12:26
od Hellboy
Tak jsem se pomalu pustil do další stavebnice. 8-) Jedná se tedy spíš o polotovar, reziňák od Spinu ale letadlo se mi moc líbí a docela se na stavbu těším.

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 12:19
od zdesko
..ajajaj..! Krásný letadlo a v dobrejch rukách..! =D> Tak to se na stavbu těším..! :-D Akorát se mi nějak nezdá ta sesle.. :-k Tohle ratanový křeslo sice užívalo hodně anglických letadel, ale M.1 měl sedačku víc podobnou Moranům... :-k Tedy s nižším opěradlem..(i když byla taky ratanová..).. :-k

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 18:57
od Hellboy
Jasně vidím a opravím :-D . Tahle byla v leptech od Eduardů přímo na tenhle typ ale je tam i ta nižší takze není problém je zaměnit. A děkuji za upozornění. [-o<

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 19:18
od zdesko
..fotek do "boudičky" je velmi pomálu, tak jsem naskenoval ještě tyhle dva obrázky..snad se hodí.. :-k

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 19:26
od Hellboy
Hergot není tam tu dělají v sadě od Partu :evil: . Vyměním sedačky Eduard za sedačky Part pokud někdo náhodou máte a vyměnili by jste je.(Protože jsem teď na kolečka od Partu čekal skoro dva měsíce)
Díky určitě se budou takovýhle fotky hodit.

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 21:47
od zdesko
...tohle určitě stavět nebudeš, ale je to poměrně neznámá věc o které jsem donedávna neměl ani tucha..! Stakovýmito štěrbinovitými sloty byl M-1C zkoušený v Čile..! (pohled na tyto sloty zepředu mám ale jen na DH-9, které v Čile zkoušeli také..)..bohužel nějaké povídání jsem k tomu nesehnal.. :-k Teda kromě textu pod fotkou DH, kde se píše, že se snížila o 25% přistávací rychlost, aniž spadl do vývrtky a zároveň se i zkrátil start.

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 06:21
od Hellboy
Tohle asi ne, ale je to zajímavé. Ale teď mě čeká přetmelení bublinek vnitřek trupu a plno další práce. Navíc ještě ani přesně nevím v jaké kamufláži ho budu stavět na to jsem příliš na začátku. I když se nejspíš nabízí ta s drakem a nebo některá ze školních cvičných.

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 07:23
od zdesko
..a co tyhle..? To, abys měl to rozhodování lehčí.. :grin:

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 07:25
od zdesko
..anebo další "válečníky"..? (..i když teď jsem si všiml, že pan Balous nakreslil to éro jako M1B.. :-k )

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 05:45
od Hellboy
Pěkné, jak říkám ke konečnému výběru kamufláže je ještě kousek cesty. :grin:

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 08:43
od Peter DeSnek
Rekl bych ze ano ...

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 09:56
od zdesko
..je to sání, ten knipl, když je to kompletní, nepustí do této polohy tahle příčná trubka. Samotná rukověť kniplu je o hodně výš, takže nehrozí, že by se pilot fláknul přes prsty..

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 18:39
od Hellboy
Právě kvůli tomu kniplu mě to trochu mátlo že byl takhle blízko.

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 21:20
od zdesko
..copa knipl, ale u hodně těchto starých letadel s rotačními motory, bych se jako pilot bál o nohy. Každá, byť jen mírně, destrukční kraksna hrozila zlomeninama nohou.. :-k

Re: Bristol M.1c Spin 1:48

PříspěvekNapsal: 24 čer 2011, 15:15
od JAROSLAV
To éro je moje trošku srdeční záležitost, tak jsem ho stvořil podle plánů pana Hurella letuschopnou.
Tak alespoň klípek pro inspiraci...
http://www.youtube.com/watch?v=yCxwOYcIi98

Jaroslav