Stránka 1 z 7

Morane-Saulnier type L

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006, 12:14
od Turboduck
Tak si pomalinku připravuji téma pro stavbu dalšího stroje v měřítku 1/48 :D :D :D .
Nedávno se mi podařílo sehnat na inzerát toto zajímavé éro :) . A jelikož ho licenčně vyráběla firma Pfalz :-D :-D :-D , bude mít kříže. :P :P :P

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006, 13:22
od Ivan Višvader
Noooo, vyzera to pekne. Uz si niekedy staval tieto starsie Eduardy? Mam ich zopar doma a zatial nemam odvahu sa do nich pustit.

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006, 13:23
od Peter DeSnek
TurboDuck je siiilenec ...
Ale chmelnice zatracene umi a tohle je jeho dalsi vyzva ...

Jsem zvedaf, jestli to zase bude stavet on-line ...

:grin: :grin: :grin:

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006, 16:00
od Martin Š
.Myslím, že přezdívka Turboduck už nestačí :grin: :grin: .

To Ivan: Pár už sem jich stavěl a není to tak hrozný jak to vypadá. Musí se tmelit a víc zkoušet nasucho , občas brutálně narovnávat křídla(albatros c.III). Postavit se tyhle modely rozhodně dají.
Ale s tím co produkujou edíci teď se to nedá srovnat. :)

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006, 17:14
od Turboduck
:grin: :grin: :grin: , mám určité představy co udělám, tak mi držte palce. :D :D :D

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2006, 07:01
od Turboduck
prostě to nejde :x :x :x , nevydržel jsem :cry: a včera večer po barvení motoru Felixe :roll: , a otevření krabičky M-S :grin: , započal jsem stavbu vypletených kol a vysochal křídlo :-D :-D :-D

akorát ted' ráno, při zpracování zpracování fotek, jsem zjistil že špice kol jsou špatně :? , holt - příště budeme moudřejší :D :D

PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006, 19:29
od Turboduck
je možnost že to Frantík bude :P , zrovna si dávám oddych 8) 8) 8) a prohlížím si fota trupu bez potahu. Asi otevřu dekly za motorem :D :D :D

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006, 17:51
od Turboduck
tak jo :D :D :D , nic řezat nebudu, stačí když budu maskovat a následně stříkat žebrování na křídlech, přepážky trupu a bude to trochu vypadat.
Lept pilotního prostoru jsem se rozhodl rozstříhat, aby se mi s ním dělalo líp. Taky do něj bude pěkně vidět.
Motory odlité z bílého kovu mají dělící rovinu formy :?

šnekůůůůůůůůů!!!!! kde jsou mé motory?????? Doufám že mezi nima je bud' - Ghome 7válec, nebo Le Rhone 9válec, oba 80 koní!!!!!

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006, 21:12
od Peter DeSnek
Kachnoooooo ... Motory se leji ...
LaRhone je a Gnome je na poradu dne taky ...

:grin: :grin: :grin:

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006, 21:15
od Vladimír Šuma
peter z DE píše:Kachnoooooo ... Motory se leji ...
LaRhone je a Gnome je na poradu dne taky ...

:grin: :grin: :grin:

hele, ale nebude to tak rychle, vždyť víš.... to musíš kachně taky říct 8-) 8-)

PříspěvekNapsal: 23 čer 2006, 10:37
od Turboduck
včera jsem trochu pracoval na pilotním prostoru, ale synátor mně nepustil k počítači, tak fotky budou až večer. to už budu dělat dřevěnou konstrukci olejema.

PříspěvekNapsal: 23 čer 2006, 10:53
od Marek Mincbergr
Turboduck píše:šnekůůůůůůůůů!!!!! kde jsou mé motory?????? Doufám že mezi nima je bud' - Ghome 7válec, nebo Le Rhone 9válec, oba 80 koní!!!!!


Bojím se, že sedmiválcové Monosoupape 80k zatím nikdo nedělá. Tedy mělo by ho brzy dělat CMK (je ve Fokkeru B.II). Vector dělá jen devítiválcové Monosoupape 100k (?). A nedělá Le Rhone 80k. To nedělá pokud vím nikdo. Nezbude než napsat Eduardům ať ti ho pošlou (je to malý rámeček samostatně přibalený třeba k MS-I nebo Nie 21). Je docela povedený.

PříspěvekNapsal: 23 čer 2006, 11:17
od Marek Mincbergr
Ještě k Vektořím motorům. Pokud budete chtít použít LeRhone 9j / Oberurcel Ur.I do (třeba) Nieuportu 17 od Eduardů, tak se vám nevejde ani do ztenčeného krytu - má prostě velký průměr (nebo kryt malý). Nezbude pak postupovat jako já u Nie 17 - sundat kryt jako celek.

PříspěvekNapsal: 23 čer 2006, 11:35
od Turboduck
aha, taky jsem zapracoval na zeslabení motor. krytu a budu tam dávat asi 7- válec. Jináč dík za radu, ve finále dnes mám dostat balík od Artura a jsou tam ty nieporty, tak se ještě rozhodnu :-D :-D :-D

PříspěvekNapsal: 23 čer 2006, 11:37
od Peter DeSnek
Marek Mincbergr píše:Ještě k Vektořím motorům. Pokud budete chtít použít LeRhone 9j / Oberurcel Ur.I do (třeba) Nieuportu 17 od Eduardů, tak se vám nevejde ani do ztenčeného krytu - má prostě velký průměr (nebo kryt malý). Nezbude pak postupovat jako já u Nie 17 - sundat kryt jako celek.


Marku a neni reseni kanibalizovat kryt motoru od CMK co davaji k motorum na Dr.1 ???