Ještě než se dostanu k fotkám mého modýlku,tak musím ještě setrvat u historie...

O tomto letounu se tvrdí,že byl po připomínkách k jeho nosnému systému přestavěn na křídla která už dostala mezikřídlení vzpěry...

No,to je prosímvás blbost..!! Tento letoun byl možná později přestavován..ale kdoví na co..

Rozhodně o něm už nikde není ani štěk..! Tedy je..a je to důkaz,že zůstal beze vzpěr celou svou kariéru,kdy se této množině materiálu říkalo V.4 (W.Nr1661) Po předváděčkách ve Schwerinu byl delegací chválen s rozkousanýma špičkama jazyka..protože ač na něm Fokker řádil jak malej kluk,ostatní se toho prost-vzpěrového aparátu docela báli..

No,nelze se divit..lidičkové..já si myslím,že "banží" na zpuchřelém laně je docela nuda proti polítání si na tomto trojplošníku..a pokud ještě ke všemu víte na čem jenom drželo to horní křídlo..!!

Takže Fokker přislíbil,že to teda kdyžtak zpevní..leč neučinil tak..

Tento W.Nr.1661 poslal ještě na ukázku rakušákům..akorát jim ho natřel na zeleno..,a jak vidno-pořád beze vzpěr..! V Rakousko-Uhersku byl letoun zkoušen s přiděleným číslem serie 90.02..a ani tady Fokkerovi neskočili na to,že takhle to horní křídlo bude držet donekonečna..
