Stránka 1 z 2

SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 10:24
od Petros
Po druhoválečné Lavočce,jsem se posunul o jeden světový konflikt zpět,a pustil se do podle mne velice pěkné stavebnice SPADU. Doufám,že vše bude probíhat v pohodě a rychle. I když jsem puvodně nechtěl nic upravpvat,přesto mně to nedalo a za pěkným detajlním kokpitem,vytvořil takovou "klícku"- naznačení konstrukce a ve předu pod motorovým ložem karter, který je na snímcích,na kterých je pouze drátěný,kryt docela dobře vidět.

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 13:13
od Peter DeSnek
Nechcesh tuhle chmelnici delat mezi chmelnicema ???
Radi te tam uvidime ...
A mnoho specialistu na chmelnice ti poradi ..

:wink: :wink: :wink: :wink:

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 15:06
od Petros
Nojo to je pravda, tam by se to hodilo víc a za každou radu budu vděčný, ale nevím jak to tam přešoupnou ?

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 15:31
od Peter DeSnek
Presunuto ...

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 18:28
od zdesko
..teda máš to Petrosi krásně vychytaný..! =D> =D> Akorát nevím,jestli je Ti jasný ten předek... :-k To,co je vidět nejsou kartery,ale pomocná zesilující kapotáž.. Je to jakési vyztužení motorového lože,které bylo dřevěné.. S-XIII měl reduktorovou Hispánu a ta díky tomu reduktoru "drnčela"..no,a když nešlo vyladit motor,tak se holt zesílilo lože...bojovat se muselo dál..! :wink: Porovnej lože sedmičky s třináctkou..byly v podstatě stejné..jen třináctka měla to plechové zesílení..

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 19:11
od zdesko
..ještě pár pohledů kolem kokpitu..jak jsem koukal,máš to,jak už jsem řekl,..vychytaný..! =D>

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 19:13
od zdesko
..no,a kdo by si chtěl zalítat s třináctkou,by si měl nastudovat tohle..! :grin:

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 20:19
od Stancek
Zdenál zase kecá (vtipkuji, on se někdy nafoukne).
První foto je replika, ach jo on mi zase nadá že to sem cpu.

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 20:39
od Stancek
Taky něco čb.
Podlaha je tak na vyvalení kotníku.
Nejhezčí je to první foto, lovec a trofej.

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 20:42
od zdesko
Stancek píše:Zdenál zase kecá (vtipkuji, on se někdy nafoukne).
První foto je replika, ach jo on mi zase nadá že to sem cpu.


.. :grin: :grin: ..i nenadám..! myslím,že je to dokonce ta samá replika,co jsem dal jako první barevnej snímek.. :wink:

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 20:47
od Stancek
Já mám jinak barevný rypáček, asi.

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 20:55
od zdesko
Stancek píše:Já mám jinak barevný rypáček, asi.


..aha..! :-k Tak to je jinej.. :wink: A jak Jsi daleko s Brunovo Albatrosem..? Dneska jsem teprve objevil,že Jsi se na něho chystal.. :-k

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 10 bře 2009, 21:52
od peje

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 11 bře 2009, 15:25
od Petros
Díky za velmi užitečný fotky a odkazy.Tím karterem jsem myslel to,co je vidět v tom otvoru v motorovým loži,alespoň mně to tak připadá,že tam je.No ale koneckonců vono na tom modelu stejně toho moc uvnitř vidět nebude .

Re: SPAD XIII 1/48 Eduard

PříspěvekNapsal: 12 bře 2009, 00:31
od zdesko
E-E... [-X To,co ukazuje ta spodní šipka je "bublina" v požární přepážce,do který se dostalo směrové řízení při plném vykopnutí směrovky.. :wink: Na druhé straně je druhá pro druhou nohu..karter motoru z tohoto pohledu není a nemůže být vůbec vidět protože je schovaný ještě za dřevěnýma bočnicema motorového lože..a přesto,že i ty mají v těch bocích kulaté otvory ukrývají vanu motoru téměř dokonale.. :arrow: znova použiju sedmičku,abys na ní lépe pochopil,co vidět je a co ne.. :-k Šipka ukazuje na tu "bouli" a dřevěné lože je také viditelné..SPAD XIII má jen navíc to vnější plechové vyztužení..to,se ve své zadní části vlastně dotýká vnější kapoty (v místě požární přepážky) a ve předu se naopak zužuje až k motorovému loži. Takže vzduch,který projde chladičem proudí mezi vnější kapotou a těmito plechy a vychází oválnými otvory mimo letoun.