Stránka 1 z 2
Albatros D.II

Napsal:
05 dub 2008, 19:19
od Kamil Malcharek
Je to krabička, oddychovka, zábava a dřevo. Motor je od Pavla Models.
Re: Albatros D.II

Napsal:
05 dub 2008, 19:53
od Timi
No ty hřebíčky vypadaj dost efektne to budu muset taky nekdy zkusit. Fotečku toho motoru nemáš? Ja si ho ted objedna do Pfalze D.XII tak sem na to zvědav.
Re: Albatros D.II

Napsal:
05 dub 2008, 21:59
od Peter DeSnek
Kamil Malcharek píše:Je to krabička, oddychovka, zábava a dřevo. Motor je od Pavla Models.
Cece jsem zvedaf, jak tam budesh rvat vyfuk ...
Jinak teda parada ...
Re: Albatros D.II

Napsal:
06 dub 2008, 11:12
od Kamil Malcharek
Motor od Pavly vypadá líp a hlavně je větší, s výfukem byl trochu problém ale zpravilo to trochu tepla a hrubé síly (výfuk je třeba použít od Edy).
Re: Albatros D.II

Napsal:
06 dub 2008, 12:21
od Peter DeSnek
Kamil Malcharek píše:Motor od Pavly vypadá líp a hlavně je větší, s výfukem byl trochu problém ale zpravilo to trochu tepla a hrubé síly (výfuk je třeba použít od Edy).
Aha fotky na vyfuk budou ???
Obecne Pavla je delana podle Rodena ..
Edici maji mensi motor ...
A f tom je ten pes zakopan ... !!!
Re: Albatros D.II

Napsal:
06 dub 2008, 17:06
od Kamil Malcharek
Motor od pavly je fakt větší než od Edy, vypadá mnohem líp. CHce to ale nějaké upravy- uložení, upr. trupu, a hl. výfuk. nic-méně to jde. Fotky určitě dám. Měl sem nafocený i interiér a motor ale nějak se mi to v té černé krabičce ztratilo.
Re: Albatros D.II

Napsal:
05 kvě 2008, 17:03
od Kamil Malcharek
Chci se zeptat jestli nemá někdo na to výkres. Potřebuju vidět ze spodu přední část trupu (dělení překlížky) A taky by mně zajímalo jak byla ovládána směrovka.
Re: Albatros D.II

Napsal:
05 kvě 2008, 19:15
od Marek Mincbergr
Peter DeSnek píše:Obecne Pavla je delana podle Rodena ..
Hm, motor od Pavly je čistá kopie Rodena.
Problém je v tom, že Albatrosu D.II nikdy nebyl motor, který dělá Pavla instalován.
Re: Albatros D.II

Napsal:
06 kvě 2008, 13:35
od Kamil Malcharek
Vzhledem k tomu kolik ho bude vidět, mi to velký problém nedělá. Spíše mně zajímá předešlý dotaz.
Re: Albatros D.II

Napsal:
06 kvě 2008, 13:38
od Turboduck
směrofka... je v trupu, teda natažený lana a ovl. SOP
v zadní části vycházejí lanka ovládání VOP, to je venku...
Spodek předku, se podívám, ale bude to na 100% jako u D.I
Re: Albatros D.II

Napsal:
07 kvě 2008, 05:00
od Marek Mincbergr
Kamil Malcharek píše:Vzhledem k tomu kolik ho bude vidět, mi to velký problém nedělá. Spíše mně zajímá předešlý dotaz.
Právě že největší vizuální rozdíl je v tom, co z něj bude vidět (vačkový rozvod). S motory D.III a D.IIIa je to podobně jako s feldou a favoritem - vypadají hodně podobně, ale nejsou.
Směrovka má vahadla ovládání skryta v trupu (je to trochu vidět na tom řezu).
Re: Albatros D.II

Napsal:
07 kvě 2008, 20:45
od Kamil Malcharek
S ovl. SOP jsem si to tak nějak představoval, ale proč se nezeptat.
Marku, s tím motorem jsi mě teď fakt dostal. Můžeš mi ukázat rozdíly?
JO, díkes za ten výkres!!!
Re: Albatros D.II

Napsal:
07 kvě 2008, 21:14
od zdesko
..Mercedes D-III "koníkové krabičky" jsou mezi válci..konící ovládající ventily proto vycházejí z jejich předních částí..také má tento motor vepředu kompresor..(na vačkovce)..toto je motor,který patří do Albatrosů D.I-D.II..
Re: Albatros D.II

Napsal:
07 kvě 2008, 21:20
od zdesko
..Mercedes D-IIIa..koníková krabička je nad válcem..proto koníci ovládající ventily vycházejí z jejího středu... Tento motor neměl kompresor vepředu,ale naopak vzadu..zde ovšem není namontován.. Rozdílů je samozřejmě víc a je to přesně tak,jak řekl Marek..Felda kontra Fáčko..

Tento motor však NEpatří do Albatrosů D.I-D.II...!!!
Re: Albatros D.II

Napsal:
08 kvě 2008, 20:33
od Marek Mincbergr
Tak je to přesně obráceně, ten s
krabičkami mezi válci je D.IIIa o cca 180k a poháněl například Albatros D.V/Va a některé stroje D.III z pozdní produkce OAW. Od tohoto motoru existovala ještě překomprimovaná varianta D.IIIaü, která se lišila vizuálně především kompresorem (boxer) a vyhřívaným sáním.
Ten s
krabičkami nad válci je D.III o 160k a poháněl například Albatros D.I/II/III a některé první D.V.
Na té fotce, kterou Zdesko označuje jako D.IIIa je ve skutečnosti D.II o 100-120k. Lze to poznat podle toho, že válce jsou v plášti ve dvojicích a nad vačkovou hřídelí je trubička.
Mercedes D.II (fotka vypůjčena)
Mercedes D.III
Mercedes D.IIIa
Mercedes D.IIIaü (fotka vypůjčena)
Albatros D.II Je jednoznačně vidět, že tam je motor Mercedes D.III