Sopwith F.1 Camel B6313 - W. G. Barker 1/144
Napsal: 13 bře 2018, 17:28
Eindecker je ve vitríně, Camel je nakreslený, tak je čas pustit se do práce.
Na řadě je Barkerův Camel B6313, nejúspěšnější jednotlivý exemplář stíhacího letounu první světové války, a to ve finální podobě z podzimu 1918:
Při podrobnějším studiu jsem dospěl do stádia: "No do pr....., to jsem si zase něco vybral."
Tenhle Camel měl totiž nejen odstraněnou většinu kapotáže před kokpitem, ale také odstraněnou většinu potahu z centroplánu...
Což znamená, že do kokpitu bude hooodně vidět, což v kombinaci s vyklenutými boky za krytem motoru, dost komplikovanou vnitřní konstrukcí a navíc rozhraním hliník - dřevo - plátno vytváří velice zajímavou kombinaci, která mi nejspíš přivodí velkou spoustu bezesných nocí při vymýšlení, jak to k..va všechno vyrobit.
Zatím přemýšlím o vakuformovaných polovinách brupu, do kterých bych zkusil zeshora zasunout vnitřek kokpitu. Pokud někoho napadne lepší metoda, předem díky za rady.
Na řadě je Barkerův Camel B6313, nejúspěšnější jednotlivý exemplář stíhacího letounu první světové války, a to ve finální podobě z podzimu 1918:
Při podrobnějším studiu jsem dospěl do stádia: "No do pr....., to jsem si zase něco vybral."
Tenhle Camel měl totiž nejen odstraněnou většinu kapotáže před kokpitem, ale také odstraněnou většinu potahu z centroplánu...
Což znamená, že do kokpitu bude hooodně vidět, což v kombinaci s vyklenutými boky za krytem motoru, dost komplikovanou vnitřní konstrukcí a navíc rozhraním hliník - dřevo - plátno vytváří velice zajímavou kombinaci, která mi nejspíš přivodí velkou spoustu bezesných nocí při vymýšlení, jak to k..va všechno vyrobit.
Zatím přemýšlím o vakuformovaných polovinách brupu, do kterých bych zkusil zeshora zasunout vnitřek kokpitu. Pokud někoho napadne lepší metoda, předem díky za rady.