..proto jsme se pořád nemohli dohodnout... Takže je to jasný ten novější motor nese označení D.IIIaü a pak je všechno v pořádku.. pak je mi ale záhadou, proč Wignuti píšou, že se mylně uvádí, to, že Fokkery D.VII byly poháněné Mercedesy D.III o výkonu 160k. Tohle se snad už neuvádělo ani ve stařičkých Profile P. Vždy se uvádělo, že Fokker D.VII byl poháněný typem D.IIIa (180k). JENŽE..!! Ono jich totiž zpočátku bylo málo (těch motorů). A tak se předpokládá, že některé první kusy poháněly možná už z výroby, anebo v rámci údržby (po natočení krytického počtu motohodin původního motoru) byly provizorně montované staré Dé-trojky. Těch byl totiž pořád dostatek. Fotograficky je tento fenomén prokázaný u jiných typů (například Albatros D.V..apod..), proto se logicky předpokládá, že takto mohli dopadnout i první "dé-sedmy". Fungovalo to v podstatě i naopak..(ale až později) Původní D.IIIa byly při opravách nahrazovány výkonějšíma D.IIIaü. Výkonnostní updaty šly možná ještě dál.. Podle výrobních čísel Fokkerů D.VIIF to vypadá, že se také u některých jednalo o přestavby. Tedy, že původní D.VII se pozdějším přemotorováním změnila na verzi D.VIIF. A tady se historické materiály opravdu trochu prohřešily, protože některé "dé-sedmy" patřící různým německým esům vydávané dříve právě za D.VII jsou dnes už správně interpretované jako D.VIIF.
Naposledy upravil zdesko dne 24 úno 2013, 13:57, celkově upraveno 1
Tak Zdesko, ještě jednou se omlouvám, prostě špatné písmenko a přehláska jako přehláska.
Jinak díky moc za osvětlení a už vím, jak na to.
Z důvodů. že se mi momentálně nechce do detailů, slepuji křídla. Je to docela síla na takovém rozměru.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Kde má být výškoměr ??? Tedy kterou součástku mám použít ???
Přílohy
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
U tohoto konkrétního stroje si myslím, že napravo (jako na obrázku napravo)..alespoň tak ho lze vidět na jiných strojích OAW..(uprostřed ho měl stroj OAW například až s číslem 6428/18 na kterém létal von Hippel-jeho stroj nesl na boku nápis "Lude")
Díky za potvrzení. Nevím proč, ale předpokládal jsem tuto variantu.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Jde ti to krásně od ruky šneku, pokud mají teda šneci ruce A nedělej si hlavu s lepením křídel...už se těším až se pustím do svého D.VII (až dodělám tu obludu staakenovskou...)
Mno, nedělám si starost s křídly, jsou již slepená, tím problémem u nich je čistota. Mají nádherně ztvárněné porty, tak musím opatrně začišťovat, abych o ně nepřišel. Nic víc. Večer už jsem měl nasucho poskládaný trup a křídla a bude to pěkný macek.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
..ještě k motorům..: Koukal jsem do Profile P. a tam se opravdu ještě uvádí jako motor typ D.III s výkonem 160k, takže Wingnuti mají pravdu, že se to "dříve uvádělo". No a protože Petr staví éro Wilhelma Scheutze a ten měl na horním křídle umístěnou signální pistoli, tak se možná bude hodit i toto...
Zdesko, ano jistě se mi to bude hodit, a té signálky na horním křídle jsem si všiml.
Sheyo díky moc, snažím se, nějak mně D.VII chytla ... ale hlavně jsem měl týden nemocenskou a to se to pak dělá.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Včera jsem začišťoval hranu křídel, a přesurfoval to, jako základ na dekálování. Bohužel mám teď dilema, jestli čekat na texturované dekály nebo udělat dekály z bedny. Mno, asi počkám. Budu si hrát s motorem.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
0. Do zadní části kokpitu jsem nalepil vyztužovací oblouky. 1. Dostal jsem HWG pásy a narouboval do kokpitu. 2. Odhodlal se k dolepení bowdenů ke spouštím kulometů. 3. Udělal základní blok motoru. 4. Pokusil se nastříkat VOP do kama. Udělal jsem tam i pokus o vystínování port, ale na fotce to moc vidět není. 5. Udělal chladič se spodním plechem. 6. Mám vydekálovaný kokpit.
Omlouvám se za kvalitu některých fotek. Blbě se to fotí. Jinak chci usadit palubní desku a dodělat vyztužení kokpitu včetně posledního budíku - výškoměru. Také je na řadě uzavření trupu s kokpitovou konstrukcí.
Přílohy
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Petře, jedna "faktická"..pokud čekáš na "plátěné" dekály, které imitují i strukturu plátna, pak by měly přijít i na OP.. Jinak budeš mít na trupu a křídlech vidět strukturu plátna a na ocasních plochách ne. Počítal Jsi s tím při barvení výškovky..?