Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Stavby
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Sopwith Triplane

Odeslat odpověď
Příspěvků: 59 • Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Peter DeSnek » 20 říj 2006, 13:48

Turboduck píše:no tak, chlopi, pokud si u 120tky(škodovky) natřu nějakou barvou čumák, taky se bude barva zachvilku loupat :grin: :grin: :grin:


Ty si barvish cumak ???

:grin: :grin: :grin: :grin:
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Zdeno Bugan » 20 říj 2006, 14:06

Rumpelstross píše:No ty odražené gulky musely pěkně bolet... :grin: :grin:


No určite viac ako naražené.... :grin: :-D :grin:
Obrázek
Uživatelský avatar
Zdeno Bugan
 
Příspěvky: 485
Registrován: 02 lis 2005, 18:24
Bydliště: Ruzomberok, Slovensko
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Turboduck » 20 říj 2006, 14:13

víte co! Bude štříbrnej, a máte po ftákách... :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Peter DeSnek » 20 říj 2006, 14:18

Turboduck píše:víte co! Bude štříbrnej, a máte po ftákách... :lol: :lol: :lol:


Nevydrzel ... nevydrzel ...

:grin: :grin: :grin:
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Turboduck » 20 říj 2006, 15:51

ty vodo, docela fuckot....
Přílohy
DSC00301.JPG
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Zdeno Bugan » 20 říj 2006, 16:39

No fuckot to bude vypliest :-D
Obrázek
Uživatelský avatar
Zdeno Bugan
 
Příspěvky: 485
Registrován: 02 lis 2005, 18:24
Bydliště: Ruzomberok, Slovensko
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Turboduck » 21 říj 2006, 20:28

tak trošku hopky dopředu,
dvojitý lanko vpředu mi nevyšlo........... :roll: nejlepší by asi bylo vyvrtat díry šikmo, ale trefit se, to bude problém. No nic, bude to pěknej kousek na polici....
Přílohy
DSC00518.JPG
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Sláva Vaňous » 22 říj 2006, 10:50

Pánové, dokážu si živě představit k jak k oloupávání docházelo.
Oloupání způsobuje špatná přilnavost barvy na čistém plechu. V té době neměli pořádná odmašťovadla (maximálně líh), žádnou reaktivní základovku. Plech se v důsledku rotování motoru pěkně chvěl, což způsobovalo uvolňování barvy od povrchu. Stačí prasklinka, způsobená sundaváním a nandaváním krytu, na barvě zdegradované palivem (tehdy používali převážně fermežové barvy). Násladně silný proud vzduchu od vrtule barvu v místě praskliny podfoukne a uloupne. Stačí pár letů a máte oloupaný kryt.
Teda rozhodně bych to nesváděl na kulky, ty mají na letadlo podstatně více devastující účinnek. :grin:
Uživatelský avatar
Sláva Vaňous
 
Příspěvky: 649
Registrován: 17 kvě 2006, 19:56
Bydliště: Praha 5, Lužiny
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Turboduck » 22 říj 2006, 12:48

Slávo děkuji za zastání................ :lol: :lol: :lol:

Jinak stále pletu vytrínáčka ............ :D :D :D
Přílohy
DSC00528.JPG
DSC00527.JPG
DSC00526.JPG
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Peter DeSnek » 22 říj 2006, 12:52

Dyt' jsem ti to furt rikal ze opryskani je paradni ...
A ty ze neeeeee ...

Jinak Kachna zase jede ... HURA !!!

Mash to squele !!!

:D :D :D
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Turboduck » 22 říj 2006, 13:03

:grin: :grin: :grin: víš jak ten dekl vypadá blbě na modelu, tak oprejskanej, musím s ním něco udělat...

jinak dík za podporu..... je to opravdu potřeba..... :P
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Marek Mincbergr » 22 říj 2006, 18:13

Slávo, akorát bych palivo nahradil olejem. Palivo ten motor spálil, ale olej plival všude. Všimněte si, že oloupaný jsou především části kam cákal olej.

Odmašťovadlo měli po ruce přímo ideální a dodnes v letectví používané - benzin.

Všimněte si, že třeba kryty na Nieuportech nebo na němcích (tam všeobecně) prakticky oloupané nejsou.
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Sláva Vaňous » 22 říj 2006, 18:25

Spíš bych Marku řekl, že ty letadla fotili poté, ci je natřeli, aby se snimi mohli pochlubit a nečekali na to až budou oprýskané.
Druhá věc je ta, že Němci používali hodně řadové motory, které zdaleka nezpůsobovaly takové vibrace jako rotační.
A například Albatrosy měly velmi dobře ukotvenou plechovou kapotáž na prodloužená žebra.
No a samozřejmě svou roli hraje i kavalita barvy, kdy barva používaná Němci mohla být houževnatější, nekřehla, nepraskala a nebyla tak náchylná na oprýskání.
Uživatelský avatar
Sláva Vaňous
 
Příspěvky: 649
Registrován: 17 kvě 2006, 19:56
Bydliště: Praha 5, Lužiny
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Marek Mincbergr » 22 říj 2006, 18:29

Sláva Vaňous píše:Spíš bych Marku řekl, že ty letadla fotili poté, ci je natřeli, aby se snimi mohli pochlubit a nečekali na to až budou oprýskané.


Dovolil bych si nesouhlasit, proč se tedy fotili i před oprýskanými? 8-) Prostě to někde drželo

Sláva Vaňous píše:Druhá věc je ta, že Němci používali hodně řadové motory, které zdaleka nezpůsobovaly takové vibrace jako rotační.


No, nepamatuji si, že bych viděl oprýskaný Fokker Dr.I, E.V nebo i Pfalze E.I
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Peter DeSnek » 22 říj 2006, 19:58

A panove vzali jste v potaz zivotnost letadla ???
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 59 • Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4

Zpět na Stavby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY