Stránka 3 z 4

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 23 led 2009, 21:54
od MTU
Ty brďo tyhle fotky vidět když jsem se stavbou začínal tak jsem ho udělal celej znovu a nechal tan motor odkrytovanej. Škoda škoda, třeba v příštim kole

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 23 led 2009, 23:33
od StanoZH
Curtiss píše:Jen takový malý dotaz. Všiml jsem si toho už na modelu toho poláka, na tom od MTU taky. Motor Hiero 6 byl přeci kapalinou chlazený motor, tak co dělá na válcích toho motoru to žebrování? Tento motor zase až tak dobře neznám, takže je možné, že to tam má být, ale moc se mi to nezdá. Navíc na hotovém modelu to stejně není skoto vidět, takže je to asi fakt jedno, jen že mě to zaujalo. Nebrat prosím v žádném případě jako kritiku, naopak, moc hezký model =D>

To je vlnkovanie obalu valca, kde prúdila chladiaca kvapalina. Wojtek robí na Lloyde psie kusy, treba to brať s rezervou. Nemôžem nájsť teraz dobré fotky na túto časť, dodám zajtra. :lol:

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 01:05
od Curtiss
StanoZH píše:
Curtiss píše:Jen takový malý dotaz. Všiml jsem si toho už na modelu toho poláka, na tom od MTU taky. Motor Hiero 6 byl přeci kapalinou chlazený motor, tak co dělá na válcích toho motoru to žebrování? Tento motor zase až tak dobře neznám, takže je možné, že to tam má být, ale moc se mi to nezdá. Navíc na hotovém modelu to stejně není skoto vidět, takže je to asi fakt jedno, jen že mě to zaujalo. Nebrat prosím v žádném případě jako kritiku, naopak, moc hezký model =D>

To je vlnkovanie obalu valca, kde prúdila chladiaca kvapalina. Wojtek robí na Lloyde psie kusy, treba to brať s rezervou. Nemôžem nájsť teraz dobré fotky na túto časť, dodám zajtra. :lol:

No tak to rozhodně dodej, na to jsem sám zvědavý. Kdo by dělal něco takovýho kvůli chladicí kapalině?? I když tenkrát se vymejšlelo kde co :D

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 02:35
od zdesko
..no zaprvé..Lloyd neměl motor Hiero..ale Austro-Daimler,nebo německý Benz..a toho Benze se asi snažil ztvárnit..ale jak už jsem říkal..seká tam jeden kiks za druhým.. :-k No a to vlnkování je tam proto,že se tím eliminovala tepelná roztažnost mosazného obalu válců..

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 02:40
od zdesko
..fotky,které Jste sem přiložili a které ukazují odkapotovaný motor,tak ukazují motor Austro-Daimler...který to má řešené podobně..toto je jeho 160ti koňová verze..

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 02:41
od zdesko
..a 220ti koňová verze...

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 02:46
od zdesko
..Lloyda C-V ale dělal v licenci ještě někdo a mě se teď nechce hledat kdo.. :x a tak si nejsem jistý,co tam dostaly za motor..(kdyžtak zítra.. :-k )..takže jen tak pro zajímavost..: Malé Hiero..(například Hansa-Brandenburg B.I serie 78.)..: [-o<

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 02:57
od zdesko
..a velké Hiero..tady ve verzi 230k..(např. Phönix D.III..apod..)..chtěl jsem přiložit i rozšířenější Hiero 200k,ale i po oříznutí je to 600kilová fotka..takže jen výřez hlavního rozpoznávacího znaku..: Hiero 200k mělo vodní pumpu naležato nad válcema..a jak byla umístěná na 230koňovým je vidět na obrázku dole.. [-o<

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 03:08
od StanoZH
zdesko píše:..no zaprvé..Lloyd neměl motor Hiero..ale Austro-Daimler,nebo německý Benz..a toho Benze se asi snažil ztvárnit..ale jak už jsem říkal..seká tam jeden kiks za druhým.. :-k No a to vlnkování je tam proto,že se tím eliminovala tepelná roztažnost mosazného obalu válců..

Presne si to vystihol =D> =D> =D> .
Na záberoch z technického múzea z Wiedne je v rezoch, tam to pekne vidno. Mám to v nejakom starom Scale aviation modeller-i, musím nájsť.

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 03:38
od StanoZH

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 09:33
od zdesko
Stano a ostatní..musím Vás ale upozornit na jednu podstatnou věc..! V Tvém prvním odkliku (motor AD6)je motor,který nemá s Lloydem nic společného.. [-X Je to 150ti koňovej A-D,ale v licenci vyráběnej Beardmore..! Dokonce si myslím,že je to víc Beardmore,než Austro-Daimler..! :-k Tyhle Daimler-Beardmore měli totiž oproti originálu jen jeden karburátor..! Je to motor,který byl například v letounech Hansa-Brandenburg D.1 serie 65.7 a 65.8..("pavouk" s automobilovým chladičem chladičem)..slabší verze byla zase například v letounu Hansa-Brandenburg B.I...serie 77.51-77.91..(100k) a serie 78.01-78.51..(120k)..obrázky motoru viz zde..: viewtopic.php?f=1&t=30138 Na spodním odkliku je pak Stano ten správný motor.. =D> ..tedy motor,který souvisí s Lloydem C.V..! Tenhle Austro-Daimler je totiž dítko Ferdinanda Porsche a nemá s Beardmorem vůbec nic společného..! [-X Ovšem muzeální údaj-respektive muzeální označení (A-D 150k) je hodně zavádějící..! V literatuře je totiž vždy uveden,jako Austro-Daimler s výkonem 160(!)k...Mám takovou "poučku"..jakmile literatura píše o motorech A-D do výkonu 150K..jedná se vždy o BEARDMORE..! A jakmile se píše o A-D 160k a výše..(až do 225k)..pak je to austro od Porscheho..! [-o< A vždy má tu chrakteristickou královskou hřídel vpředu přecházející do vačkové hřídele tou charakteristickou,vepředu spláclou "hlavou".. :wink:

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 10:32
od StanoZH
To o tých motoroch som si vedomý, no dal som to tam pre celkom dobre viditeľné zvlnenie plášta vodného chladenia na valcoch, keď sme sa pred tým dostali Od správneho motoru na Lloyda až k Daimleru.

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 12:25
od Curtiss
To All - díky za vysvětlení, zase jsem o něco chytřejší. Nicméně určitě jsem někde četl, že Lloydy měly motory Hiero. Ale nevím už kde a ani co přesně to bylo za "dokument". Austro-Hungarian letectvo zase až tolik neznám a rád se nechám poučit. Takže ještě jednou díky za osvětu :D

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 18:30
od zdesko
LLoydy C.V Hiera neměly..Dal jsem si to konečně v kompu dohromady a tak přikládám nějakou tu tabulku.. :-k

Re: Lloyd C.V

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 19:04
od zdesko
..padla tu zmíňka i o kulometu Schwarzlose,že byl montován bez pláště vodního chlazení..no,jak vidno tak byl montován i s pláštěm..a je to taková malá ukázka plné..ale opravdu plné výzbroje..! :wink: Letoun je serie 82. a tudíž s 220k Benzem... :arrow: