Tak jsem kouknul i na ten náhled na YT a jsem čím dál tím víc přesvědčený, že to je SA 4. SA 2 měl přibližně stejnou hloubku pevné a pohyblivé části VOP (aspoň podle MiniDatafilu WS) a SA 4 měl pevnou část (stabilizátor) s podstatně větší hloubkou než pohyblivé kormidlo; celková hloubka VOP u SA 4 byla větší. V té publikaci od MMP je díky poloze kormidla zřejmé, že střed kokardy na VOP je daleko před závěsem kormidla a tudíž že pevná část musí mít větší hloubku než pohyblivá. Mimochodem, podle zmíněného MiniDatafilu se lišila i spodní křídla, nejen absencí křidélek, ale i právě i hloubkou či délkou tětivy (u SA 4 bez křidélek a s menší hloubkou než horní křídlo, u SA 2 křidélka a stejná hloubka). Z fotek se tenhle rozdíl ale blbě poznává.
Já bych Tack-IT moc neriskoval, bylo by škoda, kdyby to pak nešlo ven. Spíše bych použil navhčený papírový kapesník, pinzetou ho tam natlačil ( klidně více vrstev ) a nechal vyschnout před stříkaním. Barvu nepustí, takhle maskuju kokpit a nepodfouklo mi ještě nikdy.
Plátno. Uvažuji, že to nechám takto. Netuším přesně jak natírali francouzi svá letadla. Byl to jen lak (to by pak prosvítala konstrukce) nebo dávali na povrch jakousi krémovou barvu. Překlížkové a kovové části takto přetírali.
Za sebe bych řekl, že nátěr tam byl (aspoň co jsem mohl odkoukat z muzejních exponátů), takže konstrukce by prosvítat neměla. Na druhou stranu, pokud tam nějaký efekt vyrobíš, bude to určitě vypadat líp než jednolitá krémová plocha.