
No snad je pravda že Jouda může jen překvapit

Tak aspoň fotka jak se sání povedlo.
Štěpán Stránský píše:Pěkný námět, pěkný model , právě v Nieuportech ležím taky. Typ Ni-25 je dost záhadný a je tam hodně nejasného. Jedena věc bude asi jasnější a to , že pokud měl 11 válcový Clerget 11E tak nemohl mít původní kryt motoru z řady 17bis/24/27 a musel být nový i když může být velice podobný těm originálním. Clerger 11 měl průměr 1108 mm a průměr těch původních krytu , hodnota je nejspíše vnější, je pak 1040 mm . Což znamená, že se tam Clerget jednoduše nevešel a k průměru motoru je nutné připočítat i nezbytnou mezeru mezi průměrem motoru a krytem. Na Nungesserově Nieuportu, to však na větší průměr nevypadá, přechází to bez "skoku" do boční kapotáže trupu. Buďto je možné, že je upravená i ta boční kapotáž na větší průměr a nebo jeho Nieuport 11 válcový Clerget neměl a může být zvýšení výkonu úprava Le Rhone 9 na vyšší výkon. V každém případě je to zajímavá historie,
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník