Dekuji Panove! To Ondrej, sedak je zadna veda. Socharinu delam s dvouslozkovecho tmelu, krasne se modeluje, nepraska a nelepi se na rucy...hlavne ze mas par hodin, nez to stuchne, aby si to vylestil k dokonalosti Barveni, je tupovana olejovka
Pane kolego, tak jsem na nečisto vyzkoušel to Tvé "bandážování" potrubí proužky z cigaretového papírku a ejhle - ty moje olšové ruce to bez problémů zvládly, ale mám k Tobě ještě jeden dotaz...Jaké jsi použil odstíny při natírání té "bandáže"? Ať jsem zkoušel, jak jsem zkoušel, tak jsem nedokázal získat ten správný "zaolejovaný" odstín... Za radu předem děkuji...
Sem rad ze povedlo! Material je velice vdecny a plasticki, papirky na baleni cigaret, na rozdil od beznych papirku, obsachuji velky podil gummiarabiku,(arabska guma), povrch pro to je sametovy beze chloupku, takze myslim ze vyuziti tohoto materialu da se uplatnit i jinde... Jinak co se tyka barveni, parochy sou nastrikany zesvetlenou barvou platna, pak pastelky a fixativ, povrchova uprava, umbra palena, jako stopy po oleji, ci nasaknuti olejem, to je podle predstav a citu...kdyz nekomu ten papirek zda se prilis slaby, aby docilit vyraznejsy struktury, staci slepit dva prouzki dohromady...
Jelikoz mam otevrenou kapotaz, tak sem trochu vic venoval kulometam, (bude toho hodne videt), ale ne na tolik, aby pouzil lepty od HGW, stacila standartni vybava, kterou poskituji lepty od Rodena...
Přílohy
Naposledy upravil von Mertens dne 07 lis 2013, 17:02, celkově upraveno 1
Udelal sem motorove lozisko v barve dreva, jelikoz nevidel sem zadnou fotku, ktera prokazuje, ci vyvrati nater v motorovem prostoru...jedna vnitrni prepazka, ma castecne stopy po nateru, tam, kam dostali stetcem, kdyz malovali pilotni prostor... samotne loze je tmavsi, v barve mahagonu, drevo, je zasle a zacouzene...
Pokracujeme pomalu a nejste...kulomety su, myslim ze v poradku na to ze bude videt jen hlaven a kousek plaste. Zacinam s cockpitem, prozatim vse pasuje jak ma, horsi je to s motorovym lozem, motor je treba hooooodne orezat, aby se tam vubec dostal
Motor je usazen...ale tak nejak pres prdel, dokud to skousel na sucho, tak to nejak sidelo...pak prisla takova orezavacka... ale zvladnoul sem to, slepene dily pasuji ndo trupu prfektne, nejvetsi strach sem mel s kulometu, jestli vejdout pod kapotaz...vesli
Dekuji Ondreji! Ale sem pevne doufal, ze mne to pujde lepe... Zacatki po dlouhodobe prestavce, sou velice pomaly a kocobate, omlouva mne snad jen to, ze tohle meritko pro mne je Terra Inkognito...ale vsak snad rozjedu! Moc dekuji za podporu P.S. Tenhle Pfalz,(ale to neznamena ze ho proflaknu), je pro mne takovy pruzkumny letadlo, skousim postupy a materialy pro tohle meritko vhodny...na stole ceka opravdovy orisek, Fokker E IV, recenzie pro WNW...
Kdyz sem koukal na stavby Pfalze od WNW, byl sem nadseny krasnou kresbou parket uvnitr pilotnicho prostoru...takze kdyz mel sem Rodena rozbalenecho, prvni co sem udelal, parketovani cockpitu...zbytecne neni tam nic, zadne skviry, ci richy, musilo mne to napadnout...sam pracuji s drevem a zrovna tedko delal sem stul s masivu, slepili mne pracovni desku s jednotlivych prken, po nasledujicym brouseni vznikla jednotliva hladka fosna s zrcadlovym povrchem...to ze je skladana s vice dilu, da se poznat jen podle kresby dreva...takze musil sem to zatmelit spet, no a konecne sem to nastrikal... strikani sem provadel hodne naridenou barvou, nepravidlne a vicevrstvove...s vysledkem sem spokojeny, pod naterem je porad naznak drevenecho podkladu...
Tak tady ma prvni skusenost s pasy od HGW...dobre se s tim pracuje a vysledek mne vychovuje Vim prece ze u Pfalzu, dlouhy pasy byli upevneni k dalse prepazce , ktera je za sedackou, ale hold, videt tam stejne nebude, takze trochu sem to proflaknoul
Přílohy
Naposledy upravil von Mertens dne 11 lis 2013, 16:01, celkově upraveno 1