

Jako první kousek bych rád zopakoval stavbu z r.1997.
Takto vypadá po té řádce let



Mohl by jsem to udělat tak jak je to nyní "módní" . Model rozebrat a postavit znova, ale příjde mi to škoda . Pro mne je to moje modelářská historie. A tak se pustím raději do toho co mám nedoděláno.
Tak začínáme...

takto jsem kdysi dělal interier

Nechal jsem to tam,stejně to moc vidět není. Jen jsem to stříknul surfem.
Protože jsem původní spodní křídlo chtěl použít na D.IIIa které má koncové oblouky oblé, uřezal jsem je a tímto jsem musel spodní křídlo nahradit z novější stavebnice (pískové) . Nalezl jsem jej v jednom Profipacku D.IIIa kde jsou obě varianty spodního křídla.
Jako první jsem natřel kokpit a udělal "dřevo" olejovkami.
a zatím co to schnulo tak jsem opravil a znovu namaloval motor
Následně jsem začal vybavovat kokpit "drobotinou"
Druhá strana trupu.
Něco jsem dělal asi chybně, protože jsem musel řešit několik nepřesností ve velikosti leptů, ale nic tragického ... Taky mi malinko neseděl motor v ose .Dokud jsem neobrousil plochu "krabice" co sedí na levé straně motoru o cca 1mm tak se motor měl tendenci vyklánět doprava a trup nešel úplně k sobě. Do pilotního prostoru jsem osadil i konce závěrů kulometů i když v podstatě nejsou vidět.

A následně obě půlky trupu jsem slepil k sobě.
Protože to pasuje k sobě skoro dokonale

Následně jak to proschlo tak jsem to celé hodil do surfu a lehce vybrousil do hladka. Pak jsem začal z různých leptů nanášet doplňky..:
Jak to začlo schnout tak jsem se pustil do podvozku. Po zkušenostech jsem rovnou udělal osu kol z železného drátu. Kola natřena Panzer Grau co by mohlo odpovídat barvě tehdy používané pneu a kryty výpletů kola matným hliníkem. No a následně nějaké to prostínování ...
A to je do dnešního dne zatím vše .
Nyní stojím na tom ,že f.Sintec není schopna vyřídit reklamaci na už jednou opravovaný motor...


Už cca 2 měsíce....
Italové....

