Můj názor na ten baldachýn je, že šlo v případě Barkerova B6313 o nový díl. V jakémsi Windsocku se psalo, že co se týče Camelů s původním provedením toho výřezu, byly ty stroje, které se toho dožily, příležitostně retrofitted novým dílem a tedy že nešlo o polní úpravu. Ty centroplány se totiž konstrukčně lišily a i když mechanici u jednotek dokázali ledacos, tohle bylo asi mimo jejich možnosti. Když si vzpomenu a budu mít čas, zkusím to dohledat.
Ke stavbě samotné: myslím, že ta PC10 ve Vašem podání je nesmysl, je moc brčálová. Skládala se téměř výhradně z pigmentů na bázi oxidů železa (měla totiž především sloužit k ochraně plátna před UV zářením) a ty jsou bez vyjímky všechny rezaté až hnědé. Koneckonců i pamětníci nazývají své stroje v krajním případě olivově zelené, ale častěji hnědé nebo dokonce čokoládově hnědé (Lewis: Ve znamení Střelce).
Pohlídejte si také provedení panelů na spodku trupu, Eduard to má špatně; panely končily zároveň se zadními vzpěrami podvozku, od nich dozadu už bylo plátno.
Editovány gramatické chyby...