Stránka 1 z 1

Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 28 lis 2015, 07:26
od Krab
Tak další přírustek do mojí sbírky čs. techniky. Stavebnice mě posloužila jako třištvrtětovar. některé věci jsem předělal, některé dodělal. Práce s plechy je hodinářská práce. Řekl bych že bez ohýbačky nemožné. Co pro mě byl děs byla kabina. Je to příšerný "skleník". Další moji premierou byla barva. Moje zásoby barev Humbrol došly, takže na doporučení kamaráda jsem přešel na Gunze C. Khaki je namíchána podle klasického receptu: 4 díly žlutá, 3 modrá, 3 červená a kapka černé. Fotky - potvory - vytáhly to čeho si člověk normálně na stole nevšimne. Ale mě to stačí. Tož tak.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 28 lis 2015, 09:59
od Feudal
Hezké, ale měl bych dvě poznámky ... kokardy na dveřích mají mít modré lemování a VPZ tohoto konkrétního vozu Tatra 813 8x8 Kolos 312 62-53 nejsou, bohužel, vzoru 1957, ale 1987 (viz příloha).

3126253_c.jpg
3126253_c.jpg (58.85 KiB) Zobrazeno 3708 krát

3126253_b.gif
3126253_b.gif (5.85 KiB) Zobrazeno 3704 krát

3126253_a.gif
3126253_a.gif (3.97 KiB) Zobrazeno 3706 krát

Neuvědomil jsem si včas, že model je postaven v měřítku 1:72, takže ještě rozměry VPZ v tomto poměru:
přední 6,80 x 1,32 mm a zadní 4,44 x 2,57 mm.
.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 28 lis 2015, 11:03
od Krab
Díky, pokusím se opravit. Vybíral jsem na internetu nějaké číslo aby odpovídalo skutečnosti. Bohužel se jedná československé vozidlo "které je stále tajné", takže na netu je "spousta" fotek Tatrovek. Zepředu, zezadu, vždy jedna, modelář neví kterou si vybrat. Bohužel se to týká i popisu jednotlivých odlišností podle roku výroby. To číslo jsem si vybral náhodou, fotka byla pouze zepředu. Kokardy snad půjdou také opravit.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 28 lis 2015, 11:28
od janky
Pěknej kousek. =D>
Jsou tam sice trošku chybky, pár detailů by to ještě chtělo.
Ale základ od Brasici dobrej

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 04 pro 2015, 12:45
od Suchoj22
Skvele postavená Tatrovka!

Originál je v zierkach Vojenskeho muzea v Piešťanoch . . .

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 05 pro 2015, 20:20
od Jara
Stavba ok. Ale, nějak se mi nepozdává , ztvárnění kol od výrobce modelu,příjde mi , že disk je velký/měl by být černý/ a pneu je v profilu moc kulatá.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 05 pro 2015, 21:43
od Martin Janoušek
Krásné dílo! =D>
Taky jsem si Kolos tento týden pořídil. Protože tahal Su-22 nejprve v Hradci Králové a potom v Malackách. To by byla škoda ho nemít. 8-)

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 05 pro 2015, 22:02
od Marcel Svět
Jara píše:Ale, nějak se mi nepozdává , ztvárnění kol od výrobce modelu,příjde mi , že disk je velký/měl by být černý/ a pneu je v profilu moc kulatá.

Ta kola se se vzorem (bohužel) rozhodně neshodují na 100 %. Od Brassici je nejhezčí asi ta nová T148.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 05 pro 2015, 22:08
od eduardo
Ako 35-kár som chcel trochu mudrovať, ale po pozornejšom zhliadnutí že model je v 72-ke som radšej ticho. Super práca, gratulujem. =D>

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 06 pro 2015, 12:20
od Krab
Jara píše:Stavba ok. Ale, nějak se mi nepozdává , ztvárnění kol od výrobce modelu,příjde mi , že disk je velký/měl by být černý/ a pneu je v profilu moc kulatá.

Marcel Svět píše:Ta kola se se vzorem (bohužel) rozhodně neshodují na 100 %. Od Brassici je nejhezčí asi ta nová T148.

Tady něco na porovnání, mě se ty originální kola taky nějak nepozdávají, viz foto. Pro oba dotyčné, pan Hlávka je na to sám, žádná obrovská firma. Ale některý z vás může udělat lepší kola jako doplněk.

Re: Tatra 813 Kolos 1:72 Brassica

PříspěvekNapsal: 09 pro 2015, 22:13
od Mucha
Pekná prácička ale niektoré nedokonalé datailiky vidno. No to je daň za fotky ktoré model akokeby zväčšili.