Nejsem odborník přes německou techniku, přesto si "dovolím přičinit poznámky": - použití stejné "hnědé" na kamufláž, dřevěný blok pod zvedák na pravém blatníku a na pažbě kulometu je dost nešťastné - neměly by být nějaké skvrnky i v hnědých polích kamufláže? - bláto na pásech se nedrží na výstupcích, ale spíš v prohlubních článků - kulomet bude vhodnější ztmavit, použít "gunmetal" (dělovina) a případně zdůraznit detaily tuhou a vyleštěním - odvrtat výfuky a přidat jim hloubku barvou moc práce nepřidá, je pravděpodobnější, že celý výfuk i s tlumičem byl "rezavý"... - takhle lesklé lano nepůsobí příliš reálně, spíš bude "ocelově šedé", koncovky budou možná natřené, vložka uvnitř oka bude zřejmě mít trochu světlejší odstín, ...
- Musíme si pomáhat. Informace, které potřebujeme, tu vždycky někde jsou. Jen ten, kdo na nich "sedí", nesmí být moula, který si myslí, že jsou jen jeho.
- Modeláři neodpouštějí ani tu nejmenší chybu - zvláště ne tu na svém modelu. Řežme raději do modelů, neřešme modeláře.
- Modely nejsou tak levné, abych je stavěl jen z krabičky a nechával všechny jejich chyby bez povšimnutí...
Asi by bylo rozumne to v necem vykoupat a repete..kamo barvy dobry, ale ty flicky v kamo by meli byt viceuhelniky..barva dreva zvlast..pasy, nepoznam jak jsou barveny, ale biji do oci..natrel bych je na cerno, zapatlal pigmentama a potom na kontaktni plochy drybrush bo grafit..na tlumic vyfuku pusobi vysoky teploty, ktery celkem rychle zrusi vyrobni povrchovou upravu a nasledne vetsinou zrezne..je to videt i u aut..praci zdar.