Stránka 1 z 2
BTR-50PK 1:35

Napsal:
10 pro 2011, 19:25
od tomec
BTR-50OK
novinka trumpeter,pasy friul+sustruzena antena. inak cista krabicka,po dlhej dobe taka rychlovka.moj prvy trumpeter a celkom som spokojny az na neake drobnosti.
fotky su neake divne.ked som to dal bez blesku tak to bolo tmave skoro az cierne.nikdy som s tym nemal problem.taks om to musel dat s bleskom ale aj tak sa mi to nepaci

.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 12:16
od tomec
tak snad troska lepsie foto:
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 14:01
od Hammer
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 14:54
od tomec
no vagon urcite nie.ale pojdu tam este sudy.no teda chcel by som pretoze uz sa mi podarilo dva znicit a uz som im dal iba poslednu sancu.pride mi dost nudne to btrko tak to len tak na ozivenie.
neako takto:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 17:03
od Zdenek Zavadil
Nekamenujre mě,ale zdá se mi,že je ten model dost přičapnutý,co si pamatuji,tak to trochu sedělo na zadku,byl tam motor,to napínací kolo se mi zdá dost nízko.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 17:44
od Hammer
My jsme tomu říkali "Kačena". Pokud děláš sudy, zkus vyrobit nové z části z plechovek od coca col nebo piva v plechu. Víka musíš asi použít z plastových, nebo se u toho dost naděláš. Super výsledek.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
11 pro 2011, 17:52
od tomec
Mate pravdu to koleso je neako moc dole,vsimol som si to ked som daval pasy. Sa mi zdali ako keby boli v rovine. A este to ma jednu chybu. Asi je to koleso aj mensie pretoze ani pasi sa mi nepodarilo pekne cez neho obtocit ale dotykaju sa zubami a od kolesa troska odstavaku. Ale to moze byt aj chyba pasov. Ale ako vravim bola to iba taka rychlovka-krabicka tak som to moc neskumal. Uz je v policke a je pokoj. Ale celkovo som tam mal hlavne s podvozkom drobne problemy. Velky sud mi ostal myslim z t-55 a male som zbuchal od nuly. Ale pokazil som ich svojou modelarskou neshopnostou.tak uz len posledny pokus a kaslem na ne.a potom hura na dalsieho rusa.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 14:08
od Petr Bílský
Me se model libi i kdyz mu pokulhava hnaci kolo, protoze i tak je to pro me vic, nez Tigromanie, Panteromanie atd. Krome tech sudu nebudes tam treba davat tazna lana, nebo vezove cisla?
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 14:15
od Duch
Petr Bílský píše:Me se model libi i kdyz mu pokulhava hnaci kolo, protoze i tak je to pro me vic, nez Tigromanie, Panteromanie atd. Krome tech sudu nebudes tam treba davat tazna lana, nebo vezove cisla?
To podepisuju: Duch

Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 17:27
od Zdenek Zavadil
Musím se podívat,někde mám kola naměřeny.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 18:27
od tomec
Som rad ze sa celkom paci cs techniky tu veru moc nie je tak som aj ja nieco prihodil.
Peter-to koleso skontrolujem ale problem bude skor asi tam ze aj to koleso je kovove a ako to bolo spolu s pasmi tak bolo cele pokrutene.je dost tenke.snazil som sa to co najlepsie vyrovnat ale nepodarilo sa mi to na 100% co si si aj vsimol.
No vezove cisla,co by som dal za fotku kde by boli kokardy a cisla.velmi som sa snazil neaku najst ale bez uspechu/ked mi teraz niekto taku posle tak ma asi klepne/ takze bohuzial nie.aj ked by to velmi ozivilo.
A lana mam len rozmyslam ako s nimi.keby som ich chcel zavesit na haky tak si poskodim tie poistky zabranujuce vytiahnutiu lana.asi ho iba zmotam a polozim na mot.priestor.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 19:21
od Zdenek Zavadil
Ty lana na kapotě motoru,nevím,tama se lezlo dovnitř a dost často na čas a to musel být cvrkot,jinak se tam lezlo do zblbnutí.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 22:40
od Zdenek Zavadil
Konečně jsem našel ty rozměry,takže napínací kolo má průměr 440 mm,pojezdové kolo 670 mm.Teď ta výška blatníku nad zemí,jeden měl vpředu 1020 mm,vzadu 1000mm,druhý zase 1170mm a 1000mm.Asi záleží na tom,jak jsou ty torzky unaveny,ale vždy je předek výš.
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
12 pro 2011, 23:21
od Petr Bílský
Zdenek Zavadil píše:Konečně jsem našel ty rozměry,takže napínací kolo má průměr 440 mm,pojezdové kolo 670 mm.Teď ta výška blatníku nad zemí,jeden měl vpředu 1020 mm,vzadu 1000mm,druhý zase 1170mm a 1000mm.Asi záleží na tom,jak jsou ty torzky unaveny,ale vždy je předek výš.
Nase BVP-2 jsou taky kazde jine, rozdil mezi nejvyssim a nejnizsim je prez 10 cm urcite.
Pro Tomec mrkni na ty fotky co jsem ti poslal, na te fotce se znakem, co je u toho rybnika, se mi zda, ze tam naznak cisla na boku korby je, otazka je, jestli to nezamazl cenzor, nebo mam unavene oci

)
Re: BTR-50PK 1:35

Napsal:
13 pro 2011, 07:54
od tomec
Peter tie fotky som dost studoval ale nakoniec som sa rozhodol ze nie. A teraz je to uz jedno,uz je to napatinovane tak to uz necham tak. Keby bol ten topas tak to by bolo veru nieco ine. Na toho je fotiek dost.
Zdenek-tie lana som myslel napriklad iba pri vycviku vodicov ked tam nebol vysadok. Ked som bol na vojne tak tiez boli lana kade tade/kde by normalne zavadzali/aby sa stale nemuseli davat na haky hore dole. No mozno ich teda skusim dat najskor opatrne na tie haky a ked nie tak uvidim.
Mam fotku kde je na mot.priestore neaka celta alebo maskovacka takze by to nemuselo byt az take nerealne.