Tak to beru. Tak moc jsem ty fotky nestudoval, takže i ta poznámka o dřevu teď dává smysl.
U těch lan jsem myslel ta, která mají ti kluci, co vozí dřevo na autech. Také vycházím obecně z toho, že i např. vazelínou dobře namazané kovové části SA vz. 58 to třídenním pobytu ve VVP Libavá (pršelo den a půl) měly při rozborce známky koroze (místy byla jako by uschlé kapičky nebo loužičky). Natož lano položené na tanku vystavené různým povětrnostním podmínkám ve velké zemi, kde zítra znamenalo, kdo ví kdy.

Příjde mi logické, že tam musí být ochrana proti korozi (jinak by na něm po čase mohli tahat akorát kačera), ale úplně imunní proti známkám rezavění to asi nebude (pokud nebyla přímo z nerezavějících matrošů). Něčím lano nakonzervují, mají ho na korbě, ale nic nemusí ho zrovna používat a v rámci běžné údržby v bojových se spíše zaměří na zbraně, motor, podvozek, atd. a lano bude na žebříčku údržby na čelních pozicích. Mezitím je lano vystaveno povětrnostním vlivům (déšť, máme zimu, tak sníh, led), které mechanickou cestou odstraní konzervanty a na kov pak mohou působit vlivy způsobující korozi povrchu. Lano si vesele leží, nebo je zavěšené a mechanickým otěrem (pohyb posádky, předmětů, nutnost manipulace při otevírání krytů) se rez zase stírá až na kov.
Ale je fakt, že na daném modelů rez působí poněkud přehnaně a osobně bych volil světejší odstíny.