Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Galerie techniky
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Druhý a posledný

AFV gallery
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

Druhý a asi posledný

Příspěvekod kuvajtan » 18 zář 2016, 21:20

Nazdar chalani. Neviem či si ma ešte pamätáte ale ja som ten ultra amatér. Tak som nakoniec zbúchal T34 od Academy. Vežu som síce nebrúsil tri dni ale asi sedem minút. A pokúsil som sa aj trochu požuť nádrže :lol: A zvary som robil sám. Teda pokus. Posúdte vy. :-D
Přílohy
IMG_20160918_212925.jpg
IMG_20160918_212851.jpg
IMG_20160918_212524.jpg
kuvajtan

• Odpovědět s citací

Re: Druhý a asi posledný

Příspěvekod sali.osvald » 18 zář 2016, 21:27

No pekne si to zbúchal.
sali.osvald

• Odpovědět s citací

Re: Druhý a posledný

Příspěvekod Pavel Tureček » 19 zář 2016, 18:23

To téčko se povedlo. Struktura litého pancíře je úplně v pohodě. Některé stroje ze závodu 112 měli i mnohem hrubší povrch. Za mně dobrý dobrý dobrý. Snad jen výfukové potrubí chtělo zeslabit stěny ale to už je prkotina.
Pavel Tureček

• Odpovědět s citací

Příspěvekod kuvajtan » 20 zář 2016, 13:23

Ďakujem za uznanie. Nesmierne si to vážim.
kuvajtan

• Odpovědět s citací

Příspěvekod ferost » 20 zář 2016, 14:27

.... na "ultra-amatéra" to vôbec nevyzerá ..... je to (aspoň pre mňa) véééééelice slušné .... :wink:
ferost

• Odpovědět s citací

Příspěvekod kuvajtan » 20 zář 2016, 20:19

ďakujem moc. Je to môj druhý model v živote.
kuvajtan

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavel Tureček » 22 zář 2016, 19:29