Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Galerie techniky
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Soviet BMP-1P IFV 1/35 Trumpeter , opravené , upravené

AFV gallery
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

Soviet BMP-1P IFV 1/35 Trumpeter , opravené , upravené

Příspěvekod nepo100 » 07 čer 2016, 19:23

Ahoj všetkých Vás zdravým , po prvotnej investícií ( kompresor , pištoľ , farby atď ..... :money: ) sa dostavil výsledok , podarilo sa mi postaviť môj prvý kompletný model a tak som nabral odvahu hodiť ho do placu (:) , budem rád ak sa niekto nájde a napíše mi niečo k môjmu dielu teda čo treba ešte doladiť alebo čo treba zmeniť , či je tam niečoho veľa alebo málo . Opakujem som úplný začiatočník takže každá rada nad zlato , doteraz som informácie hľadal na nete ale najviac som sa priučil z workshopov na súťažiach . V mojom okolí nepoznám žiadneho modelára a ani žiadny klub a tak sa spolieham na Vás , dopredu ďakujem .Čo sa tíka stavby modelu neboli žiadne problémy ( až na stavbu pásov ale to bude mojou ne-zručnosťou ) , model som nafarbil technikov -modulacia- ( nabudúce ju asi spravím výraznejšiu ) a farbu som použil od MIGu + pigmenti VALEJJO . Ďalšiu techniku ktorú som si vyskúšal je CHIPPING snáď sa podarila (:) . Drevo na vyprosťovanie ( inak jediná vec do ktorej som neinvestoval :) ) som si doplnil podla obrázku z netu , snáď to je správne . Ťažné lano z plastu nabudúce určite nepoužijem nevyzerá tam dobre . Tak to asi v skratke a rád si prečítam vaše dotazy . Ahoj .

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Naposledy upravil nepo100 dne 23 říj 2016, 08:26, celkově upraveno 1
Nikdy nie je čas urobiť to poriadne, ale vždy je čas urobiť to znovu . Meskimenov zákon .
nepo100

• Odpovědět s citací

Re: Soviet BMP-1P IFV 1/35 Trumpeter

Příspěvekod Jindřich Bernt » 07 čer 2016, 19:45