Mne sa páči a veľmi ma teší, že som ťa takto inšpiroval. Na rozdiel od tej buzny na AK fóre, ktorá tam vyskakovala, že to po nej opakujem, a ja som pritom v tej dobe ani nevedel, že tam také vlákno existuje
Jorge to tým komentom na FB zavraždil. Ešte raz, pekná práca.
model od Marca som sledoval, v začiatkoch sa mi páčil, no v závere z neho urobil šedý priemer a navyše myslím, že všetci sme mali k dispozícii fotografiu skutočného stroja a kazdy s ním nejako naložil. Ďakujem Maťo za tvoj komentár.
Pěkný pásák . Ty výlisky vypadají líp než ACE. Jediné co mě na tom S-modelu nesedí jsou ty pásy. Mám nějak pořád zafixované, že "bevku" trčí zadek dovrchu a předek je pokleslý. A tady je to nějak jinak.
vylisky sú skvelé! na podvozku by to chcelo zapracovať, tu vidím priestor pre výrobcov doplnkovych sad, oproti skutočnosti to neviem porovnať, tieto veci moc neriesim, no musím konštatovať, že je to najlepšia stavebnica bvp na trhu v tejto mierke
Krabe...staré ACE BVP 1 jsem stavěl...to se nedá srovnávat,hlavně komfort při stavbě S Modelu. Podvozek je zjednodušený jelikož je model určen pro wargames,ale kvalitativně a detaily tam nezapadá.Dle mého jednoznačně je S Model zatím nejlepší kit BVP v 1/72 + lepty.
Nyní ACE vydává novou reedici s novými koly a gumovými pásy...viz. link Z mého pohledu je u nich vidět kvalitativní skok u nového kitu,ale co pak budu dělat s těmi zbytky pokud skloubím dvě respektive tři stavebnice, jelikož S Model obsahuje dva modely v krabici...a nebo sáhnout po nějakém rezinu až jej někdo udělá a ta sranda bude stát dalších 20 euro.Já osobně pro mé potřeby zkousnu ten zjednodušený podvozek a přibudou mi do sbírky neokoukané kousky na podvozku BVP....viz. mé téma zde:
Ja súhlasím s Honzom.Pokiaľ by som si chcel postvaiť len jedno BVP,tak by som asi zainvestoval a sklbil ACE a S Model.Ale ak má člověk v pláne viac kusov,tak už to bude celkom drahá záležitosť,takže ja osobne pôjdem tou cestou jako Honza. Jo a Janko,BVP sa podarilo.
Kluci máte pravdu a já jsem rád že někdo to co u nás jezdilo dělá. To ohledně postoje BVPéčka byl jen takový postřeh. Dovolil jsem si u Honzy Pavlíka "uloupit" dvě fotky na porovnání. Na té spodní je typický postoj BVP-1. Je tam krásně vidět to napínací kolo jak je posunuté nahoru.
"Fígl" spočívá v tom, jak řidič zastaví - Bevko se bude zdát "tak trošku těžké na čumák" zpravidla v případě, kdy na místo stání přijede "po směru", při zastavení sešlápne brzdový pedál (řekněme "energicky") a vzápětí zatáhne ruční/parkovací brzdu.... Hodně také záleží na tom, jak moc jsou "unavené" nejenom přední torzní tyče... Jo a "660" je Havlův Tygr, ten má těžiště posunuté hrubě dopředu. Mimochodem, na takhle zastavenou mašinu se dost blbě nasedá zadem přes dolní závěs dveří a hydrožebra... Model Bevka moc pěkný , přiznám se, že v jednom okamžiku jsem také podlehl iluzi, že to není dvaasedmdesátinka, ale to je také proto, že s Tru(m)píkem sdílí některé chyby...
- Musíme si pomáhat. Informace, které potřebujeme, tu vždycky někde jsou. Jen ten, kdo na nich "sedí", nesmí být moula, který si myslí, že jsou jen jeho.
- Modeláři neodpouštějí ani tu nejmenší chybu - zvláště ne tu na svém modelu. Řežme raději do modelů, neřešme modeláře.
- Modely nejsou tak levné, abych je stavěl jen z krabičky a nechával všechny jejich chyby bez povšimnutí...