
eso rimmer píše:Našel jsem si tu jednotku na valka.cz, že bojovala v Itálií,jestli i konkrétně tento stroj si však nejsem jistý, nenašel jsem tam. Chápu že historická přesnost je důležitá, ale obecně raději více modelařím, než se hrabu v archívech. Živím se hlavou a už tak v odborné literatuře ležím pořád. Tak jsem rád, že taky můžu v rámci odpočinku něco tvořit rukama. Drátků jsem si vědom, ale psal jsem, že stavba z krabičky. DObře příště je tam přidám. CO jsem sondoval jiné stavby tak je to tak půl na půl kdo je má a kdo ne.
rudovlas píše:pabloz1975 píše:Za mě paráda, když někoho baví modelařina a nedělá to na profi bázi, je to parádní věc. A ten model se ti moc povedl. Nedej na řeči o kovových hlavních a o spojích. Hlavní je že zě těší to co děláš. Nedej si to zkazit.
Tak to už je mocopravdu konflikty nevyhledavam, ale když už si zmínil to co sem tady napsal, tak zareaguju. Nikdo to tady Esovi nekazí a nesnaží se to znechutit, dehonestovat. Zeptal se, dostal odpovědi, názory jiných. A určitě to nebere jako hejt. Ty si tady každým svým dalším příspěvkem děláš "dobrý jméno" a ne opravdu tady nejsme všichni profici, právě naopak a právě taky že nás to baví.. bože, jo a s tou kovovou hlavní... koukni na toho svýho Churchilla, abys věděl proč je lepší tam dát kovovou hlaveň tyvoe
na závěr jen teda doufám že to číslo za tvoji přezdívkou není ročník narození, protože to by pak bylo ještě horší než sem si myslel
sorry Eso
Adi3 píše:Chyby ti boli už vyššie spomenuté.... Ja by som ešte pridal jednu technickú...
Roztrhnutý pás: ten by na 99% ozubené hnacie koleso vpredu stiahlo čiže by bolo zrolované pod ním a neostal by tak ako si to naznačil ty keďže tank ak je v pohybe má zotrvačnosť aj po roztrhnutí pásu ešte ide daľej dopredu kedže uzubené koleso si má čo podávať(pás) a šofér by to zistil až po tom čo by stratil trakciu na jednej strane že tam nastal akýsi problém....
Tom.Vrabec píše:Čus, dvaasedmdesátky já vůbec, kluci jako Michal a Jindra tady v tomto mají můj hluboký respekt fakt...myslím, že ti celkem jasně, přátelsky a konstruktivně shrnuli chyby a jsem rád, že to bereš správně - protože se chceš někam posunout...jo a s fotkama moc na detail trpím kolikrát taky![]()
Ty gumáky jsou někdy běs, prohýbá se to při vypnutí, na pravém zadním kole se zdá trochu "vyzutý" - ale jinak cením, že je máš poctivě nalepené na vršcích kol, což leckdo u gumáků nezvládne aj na pětatřicetině. Zašpinění podvozku v kombinaci s oreznutím se mi líbí nejvíc...těším se na další kousky (ideálně v "tej našej" 1:35)
eso rimmer píše:To spíše bylo myšleno že pás posádka sama pás rozdělala. Je mi jasné, že kdy by se pás roztrhnul, tak by to takto asi neskončilo. Kdo ví jak to vlastně bylo...
Adi3 píše:Chyby ti boli už vyššie spomenuté.... Ja by som ešte pridal jednu technickú...
Roztrhnutý pás: ten by na 99% ozubené hnacie koleso vpredu stiahlo čiže by bolo zrolované pod ním a neostal by tak ako si to naznačil ty keďže tank ak je v pohybe má zotrvačnosť aj po roztrhnutí pásu ešte ide daľej dopredu kedže uzubené koleso si má čo podávať(pás) a šofér by to zistil až po tom čo by stratil trakciu na jednej strane že tam nastal akýsi problém....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků