Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Galerie techniky
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

VT-34 1:35 Konverzia

AFV gallery
Odeslat odpověď
Příspěvků: 15 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Miroslav Hlavatý » 22 pro 2010, 19:39

A ďalší do zbierky ČSĽA .... :wink:
Přílohy
VT-34 Konverzia.JPG
VT-34.
avá strana.JPG
Ľavá strana.
Pravá strana.JPG
Pravá strana.
Predná strana.JPG
Predná strana.
Oceľové laná.JPG
Laná.
Ostroha.JPG
Ostroha.
Uživatelský avatar
Miroslav Hlavatý
 
Příspěvky: 1875
Registrován: 06 led 2007, 21:14
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Petr Mazanec » 22 pro 2010, 19:53

sledoval sem,pěkný
Uživatelský avatar
Petr Mazanec
 
Příspěvky: 919
Registrován: 25 říj 2009, 16:55
Bydliště: Ústí nad Labem
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod pavka » 23 pro 2010, 13:56

Je to pěknej model, vím co je s touhle konverzí práce, zrovna mám tenhle stroj rozestavěný. Jenom ty kryty výfuků byly vykrojené, jako na všech mašinách z poválečné produkce.
Uživatelský avatar
pavka
 
Příspěvky: 111
Registrován: 22 říj 2006, 09:14
Bydliště: Milovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Janis » 23 pro 2010, 16:00

Krásný. =D>
:twisted:
Uživatelský avatar
Janis
 
Příspěvky: 1087
Registrován: 08 pro 2009, 17:14
Bydliště: Kladensko
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Pancíř » 23 pro 2010, 17:17

Ahoj,model se mě líbí,bohužel rezinová sada AIRES ,je nekompletní.spousta součástek a dílů tam chybí.VT-34 má 3 držaky kladek,3 kladky dvě tažné tyče,které po spojení tvoří tažný triangl,délka tyčí-256 cm,na pravé str.před držákem kladek,patří 2 olejové zvedáky ,na levém zadním rohu korby je držák malé kladky,na lanko pomocného navijáku atd.je toho spousta co tam chybí.Mám ho taky dlouho rozdělanej,ale nejsem takovej machr,abych to všechno dodělal.Na VT-34 jsem toho dost najezdil a natahal,takže ho docela znám.Kryty výfuku neřeš,na VT-34 jsou i orig.rovný -ruský,mám foto.VT-34 v.č.55333,používán u Povodí Labe.Píšu to hlavně pro další stavitelé tohoto pro mě krásného stroje,kteří ho chtějí stavět SEVŠÍMVŠUDYSAKUMPRÁSK,tak to dá velkou fušku......V Lešanech mají dokonce VT-34 postavené na válečné korbě.
Pancíř
 
Příspěvky: 313
Registrován: 20 říj 2008, 18:35
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Miroslav Hlavatý » 23 pro 2010, 18:18

Pancíř píše:Ahoj,model se mě líbí,bohužel rezinová sada AIRES ,je nekompletní.spousta součástek a dílů tam chybí.VT-34 má 3 držaky kladek,3 kladky dvě tažné tyče,které po spojení tvoří tažný triangl,délka tyčí-256 cm,na pravé str.před držákem kladek,patří 2 olejové zvedáky ,na levém zadním rohu korby je držák malé kladky,na lanko pomocného navijáku atd.je toho spousta co tam chybí.Mám ho taky dlouho rozdělanej,ale nejsem takovej machr,abych to všechno dodělal.Na VT-34 jsem toho dost najezdil a natahal,takže ho docela znám.Kryty výfuku neřeš,na VT-34 jsou i orig.rovný -ruský,mám foto.VT-34 v.č.55333,používán u Povodí Labe.Píšu to hlavně pro další stavitelé tohoto pro mě krásného stroje,kteří ho chtějí stavět SEVŠÍMVŠUDYSAKUMPRÁSK,tak to dá velkou fušku......V Lešanech mají dokonce VT-34 postavené na válečné korbě.


Tak tomu hovorím konštruktívny príspevok. =D> =D> =D>

Jednu tyč ešte mám aj jednu kladku. No ja už som kúpil od jedného pána, ktorého touto cestou pozdravujem, nekompletnú rezinovú sadu. To som ale netušil, že už výrobca je ochudobnil. Ale ďalším staviteľom to iste pomôže. #-o
Uživatelský avatar
Miroslav Hlavatý
 
Příspěvky: 1875
Registrován: 06 led 2007, 21:14
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Pancíř » 23 pro 2010, 18:38

Problém je,že průměr kladek a rozměr držaků kl.je větší,takže 3 držáky kladek se asi na ten bok ani nevejdou.Jinak ta tyč na pravou str.se strkala zezadu pod tím kastlikem,proto je zvednutý nad blatníkem,u normál. tanku je přišroubován rovnou na blatník.Obsah kastlíku,byl halda šroubů na přichycení drapáků na články pásů.
Pancíř
 
Příspěvky: 313
Registrován: 20 říj 2008, 18:35
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Marder » 23 pro 2010, 19:17

Jen pro pořádek, označení stran na vozidle se bere z pohledu řidiče. Jinak dobrý kousek, na můj vkus postrádám bahno :D .
Montážní linka a lakovna:
Hetzer http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=58&t=65499
Hotovo:
Demag, King Tiger II, Pz.Kpfw.38(t) Ausf.B, Pz.Befw.38(t) Ausf.G, 15cm s.IG.33 auf Pz.I B, Pz.Kpfw.38(t) Ausf.E/F-G, Sd.Kfz.251/10C, Flakpanzer 38(t), 7,5 cm horský kanón vz. 15, 3.7 cm, KPUV vz.37 typ M + 3,7 cm PAK 37(t), Tiger I, Hetzer "Pražačka"
Uživatelský avatar
Marder
 
Příspěvky: 9309
Registrován: 16 dub 2007, 14:16
Bydliště: předzahrádka Šumavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Pancíř » 23 pro 2010, 19:55

Jen pro pořádek,vždy po směru jízdy,nevím co řešíš???
Pancíř
 
Příspěvky: 313
Registrován: 20 říj 2008, 18:35
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Marder » 23 pro 2010, 20:37

Tak se podívej na popisky pod fotkami. A z pohledu řidiče a ve směru jízdy (pokud necouvá) je stejné.
Montážní linka a lakovna:
Hetzer http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=58&t=65499
Hotovo:
Demag, King Tiger II, Pz.Kpfw.38(t) Ausf.B, Pz.Befw.38(t) Ausf.G, 15cm s.IG.33 auf Pz.I B, Pz.Kpfw.38(t) Ausf.E/F-G, Sd.Kfz.251/10C, Flakpanzer 38(t), 7,5 cm horský kanón vz. 15, 3.7 cm, KPUV vz.37 typ M + 3,7 cm PAK 37(t), Tiger I, Hetzer "Pražačka"
Uživatelský avatar
Marder
 
Příspěvky: 9309
Registrován: 16 dub 2007, 14:16
Bydliště: předzahrádka Šumavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Pancíř » 23 pro 2010, 20:57

Tak to pardon,máš pravdu,myslel jsem že jsem napsal něco blbě,při psaní o levém a pravém blatníku.
Pancíř
 
Příspěvky: 313
Registrován: 20 říj 2008, 18:35
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod pavka » 23 pro 2010, 23:22

No jestli byly VT 34 i s ruskými kryty výfuků, tak tím líp, dám jen tam a ušetřím si práci s výrobou nových. :D Ale já jsem žádnou fotku, se starými kryty nenašel, takže za ni budu rád.
Uživatelský avatar
pavka
 
Příspěvky: 111
Registrován: 22 říj 2006, 09:14
Bydliště: Milovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod síra » 24 pro 2010, 05:14

Jestli to píše pancíř tak tomu věř .
Jsem rád , že se konečně rozepsal a doufám ,že nezůstane jen u tohoto tématu .
http://buncmodelling.blogspot.com/
https://picasaweb.google.com/1071974498 ... Modelling#
http://sira4666.rajce.idnes.cz/patlama_patlama/#album
Uživatelský avatar
síra
 
Příspěvky: 4447
Registrován: 27 led 2007, 20:41
Bydliště: Poděbrady
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod Pancíř » 25 pro 2010, 14:28

Pro zajímavost. VT-34 ruské krytty výfuků... :)
Přílohy
IMG_0004.jpg
IMG_0003.jpg
Pancíř
 
Příspěvky: 313
Registrován: 20 říj 2008, 18:35
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: VT-34 1:35 Konverzia

Příspěvekod ivan hrdina » 25 pro 2010, 15:21

pekná strojovna ale ked si si už dal s tým tolko práce tak ten praví pás už mohol ležať na kolách.... :-k
Uživatelský avatar
ivan hrdina
 
Příspěvky: 651
Registrován: 17 srp 2007, 11:03
Bydliště: Šala
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 15 • Stránka 1 z 1

Zpět na Galerie techniky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY