Petr_Sedlák píše:Moc pěkně propracovaný a udělaný model. Mám ale jednu výhradu. Pásy nemůžou být na žádném provozu schopném BVP takhle prověšené. Jednak je to všechno našponované přes torzní tyče pojezdových kol a proto i když stojí tak je vše v rovině, potom není to tank a hnací kolo není vzadu, ale ve předu tudíž se pásy i při jízdě šponují do roviny. Jediné místo kde se při jízdě projeví prohnutí pásu je mezi hnacím kolem a prvním pojezdovým kolem. To je také hlavní důvod proč se stává to, že se při jízdě úplně snadno sundá pás dolů. Při takovém prověšení jaké je na modelu by bevko ukončilo jízdu za první zatáčkou. Když se na BVP pásy napínají a nestačí napnutí na napínacím kole tak se pás co nejvíce povolí a poté se vyndá článek pásu (někdy i více). Následuje nasazení stahováků pás se stáhne, nasadí se kameny, povolí stahovák a pak se může ještě došponovat napínacím kolem. Pásy u BVP se provozem poměrně dost natahují, proto zkracování není až tak nic vzácného, každý řidič si to poměrně dost hlídá, protože nasazování pásu po kolena v bahně není žádná paráda. Pro neznalého člověka je prověšení efektní, ale je nereálné. Kdyby to ještě šlo tak bych se přimlouval za upravení. Jinak je to luxusně udělaný model a jednou bych tu povrchovku chtěl takhle umět taky.
´Presne tak ako tu pise kolega pasy na BVP su napnute a tiez co tu nebolo spomenute ze sa trochu povolia pri zatacani BVP aj to iba na jednej strane .
