Model ma trochu sklamal. Gumené pneumatiky nebol jediný problém. Sklamali ma napr. kovové diely. Na priloženej planžete boli len 4 súčiastky, z toho 2 tvorili prednú masku ( sieťku ) a ostatné dve sa nepoužili. Sklá sú síce priehľadné ale hrubé. Tiež som mal problém z verziou. Stavebnica, teda aspoň podľa použitých bočníc predstavuje dielenské vozidlo, ale k tomu nemá žiadne vybavenie. Len tie členené bočnice. Bežné valníky majú bočnice buď drevené alebo plechové. Z vnútornej strany ale boli tie bočnice pekne spracované i s kovaním. To by som pri výrobe nových asi nedal. Tak som použil lesť, otočil som ich. Z vonku sú drevené, no vypomstilo sa mi to v tom, že konštrukčné prvky na osadenie trubkového rámu na kryciu plachtu sú, teraz, z vnútornej strany. Na koniec som tie gumené pneumatiky ani nestriekal, len som ich opatinoval. Aj interiér je veľmi zjednodušený. Treba na ňom popracovať.
VÚ 3998 Plzeň odovzdá a preúčtuje tieto motorové vozidlá VÚ 5748 Plzeň. O dátume odovzdania dohodnú sa velitelia stotín priamo. Vozidlá odovzdajú v jednom dni.
Čl.16, DR VÚ škpt. Miroslav Dupal , 23.august 1950
Naposledy upravil Miroslav Hlavatý dne 26 dub 2019, 08:25, celkově upraveno 1