QT-2 "Prize Crew" byly dva stroje, které prováděly tichý a téměř nepozorovaný průzkum během vietnamské války. Jednalo se o krátkou několikaměsíční epizodu, letouny měly ověřit zda by mohla být tato koncepce úspěšná. Na základě těchto zkoušek vznikly později letadla YO-3.
QT-2 vznikl přestavbou celokovových kluzáků Schweizer SGS 2-32. Pod označením X-26 je používalo námořnictvo při výcviku zkušebních pilotů. Přestavbu provedla firma Lockheed Missiles and Space Co. Za kabinou byl umístěný motor Continental O-200 opatřený tlumičem. Otáčky motoru byly zpřevodované v poměru 3:1 a přes dlouhou hřídel otáčely čtyřlistou vrtulí. Kabina byla opatřena průzory, kterými pozorovatel sledoval pohyb na zemi pomocí nočního vidění. Letadla byla vybavena základními komunikačními přístroji.
Posádku tvořili pilot a pozorovatel. Kabina nebyla moc prostorná, starlite-scop (noční vidění) měl pozorovatel opřené o stehno. Členové posádky byli omezeni výškou 175 cm a hmotností 75 kg. Posádky tvořily příslušníci armády, námořnictva a letectva.
Oba letouny byly dopraveny do Vietnamu v lednu 1968, těsně před útokem VC a NVA během svátků Tet. Operační zkoušky nesly krycí označení "Prize Crew", které se vžilo i pro označení letadel. Během noci prováděly QT-2PC dva čtyřhodinové pozorovací lety, obvykle ve výšce 300 metrů nad terénem. Posádky nejčastěji sledovaly provoz na cestách a vodních tocích, ale prováděly i průzkum oblastí před útoky jednotek SEALs. Letadla nebyla úplně neslyšná, ale zvuk, který vytvářely si běžně člověk nespojoval s letadly. Let QT-2 byl nejčastěji prozrazen na základě spatření, většinou když přelétal na pozadí měsíce. Koncem března 1968 byly letouny dopraveny zpět do Spojených států. V roce 1969 obdržely označení X-26B Frigate.
K obrázku jedna poznámka - letadlo je vyobrazeno jako bokorys, s křídly ve vodorovné poloze. Ale protože vycházelo z kluzáku, na zemi bylo vždy opřeno o jedno křídlo (nebo možná o pomocný podvozek na křídle).