Teda Peto, tak toto je nadhera Len vzhladom na to, ze riesis neuveritelne detaily, mam nasledovnu otazku. Mas prevereny ten zlty lem/tien trupoveho cisla na pred kabinou? Tu http://www.seaforces.org/usnair/VF/Fighter-Squadron-31.htm je kopec fotiek tvojej "101" v (minimalne) dvoch verziach z roznych obdobi - trupove cislo je bud bez lemu/tiena, alebo trupove cislo ma cerveny lem/tien.
Michal, rozkaz zněl jasně, namaľovať 101ku v jeho poslednom období, než ju vykuchanú vystavili pod holým nebom v Bethpage (NY). Na Long Islad priletela so žltým lemom. Dokonca aj na tej stránke od Teba, je niekoľko fotiek 101ky so žltým lemom...či?
Vďaka chalani! Michal, taký svetoznámy frajer zas nie som...je to o dosť skromnejšia objednávka. Hlavne ma teší, že opäť vlastním vektorový základ a keď bude treba, môže poslúžiť ako východisko pre ďaľšie Tomcaty. S lodičkami som sa zasekol, stratil sa mi kontakt na Argentínske námorníctvo...neviem čo sa mohlo prihodiť, no kapitán Leopoldo Acuna mi neodpovedá na maily už nejaké tri mesiace...ešte sa to nikdy nestalo. Najdlhšiu pauzu mal, asi mesiac, keď hľadali stratenú ponorku San Juan. Len dúfam, že sa mu nič zlé neprihodilo. Mali sme spolu spáchať ešte zo dve kocábky...
Aby to tu neťahal Vlado úplne sám... Celkom z iného hrnca...na objednávku Štefánikov Kapor...no neviem, ako si s tým poradím, materiálu nie je zrovna prebytok. Zrejme budem vychádzať z obrázkov slovenskej repliky a z nejakých biednejších výkresov. Podľa informácií, ktoré mám, tento stroj v čase havárie nebol vyzbrojený (neviem, či boli odstránené len samotné zbrane, alebo aj ich lafety)...zrejme pochádzal z 20kusovej série Ca.3 11488-11507 s výrobným číslom 11498 s tromi motormi Isotta-Fraschini v4b, ktorých stvárnenie bude asi celkom fuška. Uvítam každú doplňujúcu informáciu od vás
Peto, tak si sa do toho pustil?! Nezavidim ti ten boj s nedostatocnymi podkladmi ! Niekde sa uvadza, ze tento typ sa pisal Ca-33...ako ze trojmotorovy, trojmiestny...