Vďaka za koment chalani....musím to stihnúť do mája...výročie sa blíži... Nesmiem zabudnúť na palposty...lietadlo bolo neozbrojené (vraj), ale aj zo snímku od Miša je jasné, že okrúhle lafety guľometov na lietadle (na rozdiel od SK repliky)rozhodne boli (samozrejme mám aj inú fotografiu, kde je jasne viditeľný pomuchlaný palpost zadného strelca, aj s drôtenou ochranou pred zadnou vrtuľou). Font číslic, púriznávam, je dielom mojej fantázie (kľudne mi nadajte!), na každom Kapríkovi je to odlišné....boli maľované ručne a predpis zrejme neexistoval...plátený poťah po havárii komplet zhorel, takže.... Michal, motory som kreslil asi týždeň...denne od 8.00 do 11.00
...malý pokrok...chladiaca sústava...o5 nie podľa repliky, ale skôr podľa mainstreamu...ako na väčšine fotiek Kapríka...inak ľudová tvorivosť talianskych mechanikov nepozná medze, čo sa montáže chladičov týka...čo stroj, to originál
Vlado, neviem...malo by to byť to isté...ale v počítači všetko si žije svojim vlastným životom Už som začal vypletať...hádam to moc nesku...ím...a že sa nič nové neobjaví, čo by vyžadovalo zásadnejšie zmeny. Takto to vypadá na bielom podklade...
Uz to dostava formu! Ta vrtula, jej vzhlad je naprosto dokonaly..."kus nabytku"... Peto, ten tien pod hornou nosnou plochou nemas nejak moc posunuty dozadu?! Ak nie, tak daj "svetlo" i na tu prednu vzperu...