Stránka 1 z 1

Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 02 dub 2012, 17:42
od PantherG
Tak se taky zapojuju....snad to dopadne líp,než vloni s albatrosem D.III

Model je Albatros D.II 1:48 Eduard kat.č. 8082. Rád bych postavil stroj D.1798/16 "černé D" Oblt.Hanse Berra (Jastaführer Jasta 5),který po něm sedlal Vzfw (později Offst.) Hans Lövensen a později také snad Rudolf Nebel.

Interiér jsem udělal "taknějak" dřevěný,pokusím se líp ztvárnit dřevo na trupu zvenčí....

Jen mám dotaz na znalce: mám resinový motor Mercedes D.IIIa od Artillery.... je nějaký podstatný vnější rozdíl mezi motory D.III a D.IIIa ? Jestli ho můžu do Albatrosu D.II použít.... :-k

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 07:04
od Peter DeSnek
Panthere,

rozdily tam jsou, ale ten zasadni je v tom, ze Eduard ma motory mensi, aby se mu vesly do trupu.
Takze pokud budes davat resinovy motor, musish ho nechat odkritovany, a budes hodne dopasovavat.
Hlavne stavebnicovy motor je asi o 2 mm kratsi, nez ma byt.
Nekde tady na chmelnicich jsem to srovnaval s nakresy motoru.

Zkusim to pohledat.

EDIT: Tady je ten link ... viewtopic.php?f=49&t=2786

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 17:59
od PantherG
Vielen dank,genosse.... huž to študýruju.... :arrow:

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 22:52
od zdesko
D-III měl výkon 160k..ventilová vahadla vycházela jakoby zprostředka těch "krabiček" na vačkové hřídeli. Vodní pumpu měl D.III nad magnetama a procházela skrz ní královská hřídel..

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 23:04
od zdesko
..naproti tomu D.IIIa měl výkon 180k a ventilové vahadla byla umístěna PŘED domečkama na vačkové hřídeli. Vodní pumpu měl D.IIIa osově sice také shodnou s královskou hřídelí, ale byla až pod motorem..(kompresory se u obou motorů daly namontovat jak před vačkovou hřídel, tak na její zadní část před páku dekomprese, ale každý z těchto motorů měl svůj vlastní typ kompresoru..převážná většina Albatrosů D.II má kompresor vepředu, ale jsou známé i stroje s kompresorem vzadu. Albatrosy D.II létaly pouze s motorama Mercedes D.III..(160k)

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012, 23:06
od zdesko
..tady jsou nakreslené oba, tak můžeš porovnávat..

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

PříspěvekNapsal: 04 dub 2012, 05:46
od PantherG
Díky díky,Velký guru..... [-o< [-o< [-o<
Něco už mě předhodil DeŠnek (odkaz na téma o motorech).... no asi prubnu nějak naimitovat původní motor ze stavebnice...ten od Artillery je tak o 1 - 1,5 mm delší.....a nenapasoval bych na něj výfuk ze stavebnice #-o