Narozdíl od silonového vlasce je plochá, takže se s ní dají imitovat ploché výplety na britských letounech. Jinak by se měla, co vím, chovat jako běžný vlasec, tj. smršťovat se teplem.
Tak jsem si znovu a pečlivě prohlédl toto téma a veřejně hlásím: Je mi ctí že jsem mohl malou špulkou pomoci k tak velké a dokonalé práci Jinak ta nit je hladká, pružná, řekl bych něco jako silikon. Sám jsem s ní ani nezkusil něco štrykovat, tak jsem zvědavý na Hellboyovi postřehy. A moc se těším na další pokračování.
Takže po dlouhé době malý pokrok, teď už to půjde rychleji . Dodělal jsem ovládání klapek chladičů, a dolepuji detaily do kokpitu (řídicí páka, lanka pedálů, hrazda na kulomet střelce a přední rám) před tím než udělám konečnou patinu a výplety a celek vlepím do trupové gondoly. Ještě tedy přijde doplnit pár páček a přilepit pásy.
Takže první pokus s vyplétací nití. První dva poznatky jsou: 1. Je úplně gumová a skoro se nedá přetrhnout 2. Naprosto úžasně se lepí vteřiňákem, okamžitě drží. Jediné čeho se trochu obávám je to, co by udělala při případném barvení (narušení povrchu některými druhy barev, pozdější loupání barvy). Naštěstí je stříbrná takže není co řešit. Na replice jsou sice dráty v kokpitu z nějakého důvodu nabarveny černě (asi aby to bylo v kokpitu hezčí) ale na celém zbytku letounu jsou v přírodní stříbrné. Takže je asi nechám i uvnitř stříbrné. Upřímně řečeno ono toho z nich moc vidět nebude.