Stránka 1 z 4

když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 09:41
od Olda Homola
..taky se přidám, bude to tenhle novej kousek od Swordu - včera mi jej pošta doručila

SW72050.jpg

SW72050_PP.jpg


camo bude samozřejmě čechoslovák, v "příletové" podobě, konktrétní stroj ještě vybírám

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 11:03
od Pojistovak
Krasavec.)

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 12:03
od Olda Homola
jen telegraficky (třeba to někoho bude zajímat)
porovnal jsem trupy Swordu, Airfixe a CMR .
Sword vs. Fix jsou tvarově naprosto shodné, pouze Fix je o cca 1 mm delší
Sword vs. CMR - CMR je celkově buclatější (těžko se to měří, ale odhaduju tak 1mm), tvarově jsou na tom téměř shodně.
CMR podle mne lépe vystihl tvar horního krytu motoru, swordu tam chybí ten "přesah" nad výfuky...

jsou to ale jen detaily, čili vivat la Sword!

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 12:26
od Olda Homola
první postřehy - nabrušte si skalpely do špičky, je tam pár zalitých otvorů:
pro ovládací "hřídel" výškovky skutečného stoje - na modelu na levé půlce
táhlo výškovky.JPG


otvory pro vyhazování nábojnic:
křídlo vnitřek.JPG

křídlo vnějšek.JPG


levá polovina aero-vee filtru vstupu vzduchu ke karbecu
aero vee - levá půlka.JPG

aero vee.JPG

zmiňuju to proto, že to nejsou jen takové ty klasické "blanky", ale hmoty je tam více, takže je třeba použít opravdu ostrý skalpel.

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 14:01
od Petr-Pb
Těším se na progress !

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 23:45
od Filip Tomči

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 03 pro 2011, 23:47
od Olda Homola
Teda Fildo, to je vod tebe vošklivý, vytahovat kostlivce ze skříně :D

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 09:36
od Filip Tomči
Náhodou pěknej model. Jsem zvědavej na tu devítku. Já mám doma toho airfixe, ale budu asi dělat toho profláklého poláka z Afriky. :-D

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 11:50
od Olda Homola
jen telegraficky - slepen trup.
trup.JPG

Díky konstrukci interiéru lze půlky trupu slepit k sobě a teprv poté zespodu vložit kompletní cockpit (dělal jsem to tak i u Spitů AZ)


při lícování křídla jsem narazil na tuhle "věc"
křídlo.JPG

křídlo2.JPG

je to na obou polovinách.
na kaz formy mi to přijde moc pravidelné, ale nepamatuji se, že bych někde něco podobného na fotkách nebo výkresech viděl...
Vite prosím někdo, má-li to tam opravdu být anebo bych to měl zatmelit?



P.S: off topic příspěvky jsem nechal vymazat, díky za pochopení

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 17:49
od Olda Homola
tak jsem se rozhodl ty "tajemné objekty " :-D zatmelit

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 21:20
od Olda Homola
takže chyba - zmíněný "propad" netmelit, je to opravdu na skutečný mašině.
zde potvrzující foto - velké díky Kitirovi do Polska!

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 05 pro 2011, 21:55
od Olda Homola
pozor při lícování fragmentu přepážky za kabinou - nelícuje zrovna ideálně...

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 06 pro 2011, 08:48
od ujík
Lepší asi bude tu přepážku vlepit až do slepeného trupu a vycentrovat. :)

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 06 pro 2011, 08:55
od Petr-Pb
Dobře se Oldo snažíš. Co trup, jak pasoval ?

Re: když na Šneka, tak s pořádnou "devítkou"

PříspěvekNapsal: 06 pro 2011, 09:22
od Olda Homola
trup byl v pohodě..
když vycentruješ přepážku, musíš tmelit na obou stranách - takto vytmelím jen jednu a vzhledem k síle kabinky se to ztratí...