Díky za upozornění, nemohu teď dohledat, kde jsem k tomu přišel, přeinstalovával jsem počítač a bohužel vzaly za své odkazy na stránky, ze kterých jsem čerpal. Nejspíš se mi podařilo zkombinovat několik rozdílných informací (dokonce jsem našel info, že podoba je z února 1942, když koncem ledna byl letoun sestřelen) a nějak to uniklo kontrole. V návodech, které se budou dotiskávat, to už opravím. Chválabohu, že to nebyl kopanec v obtiscích, to by se opravovalo výrazně hůře. Pravděpodobně zdroj, ze kterého jsem čerpal zjednodušil a zkombinoval informaci vynecháním několika důležitých věcí (tak jako se to dost často stává):
Tuck returned to England in December 1941 and took command of the Biggin Hill Wing. It consisted of RAF fighter squadrons Nos. 72, 91, 124, and No. 401 Royal Canadian Air Force–
which all flew Spitfires–and 264 Squadron, a Boulton Paul Defiant Mk.II-equipped night-fighter unit.Edit: Zkoušel jsem vyhledat stránky, kde se tato informace objevila, ale je to jako hledání jehly v kupce sena (tam pomůže aspoň silný magnet

), našel jsem různé nové stránky, ale ty s textem, podle kterého jsem tvořil popisek, ne... Akorát jsem si všiml, že toto značení (124. Sq, křídlo Biggin Hill) se objevilo i u několika modelů na webu. Zase tak kovaný ve Spitech nejsem, ale domnívám se, že sice byl velitelem wingu, ale jeho Spit by měl být fyzicky ze stavu některé z jeho perutí. Sice je to jiná armáda, jiná doba, jiná kategorie zbraní, ale když jsem sloužil u tankánů, tak tank byl např. ve stavu 8. roty, ale patřil veliteli praporu