Iljušin IL-86 Aeroflot 1/144 Revell

Již od začátku stavby jsem se potýkal s menšími problémy při otázce jaký nátěr. Letadla, která stavím, by měla být ta co jsem již někdy viděl, takže volba padla na Aeroflota. Bohužel originální obtisky Revell tuto volbu neumožňovaly, ale dala se použít značná část z nich, neboť všechny sovětské, následně i ruské nátěry byly stejné. Takže pruh přes okna, vlajka na ocasu, cargo dveře i RA na křídlech, je z originálu od Revella, stačilo doplnit nápisem AEROFLOT, znáčkem a příslušnou registrací. Kde je ale vzít? Nechtělo se mi kupovat komplet dekály a pak je takto rozkuchat, škoda 500Kč. Tak jsem uvažoval, že si je vytisknu, ale než jsem se k tomu dostal, koupil jsem další 86ku od Zvezdy a tam vysněný nápis byl. Bohužel dekály byly značně zažloutlé a tak se příští 2 měsíce opalovaly na slunku a ono nic. Tak jsem je tam prdnul a prdim na to
Problém číslo dvě je registrace, která tomuto letounu nenáleží. RA-86112 patří společnosti Atlant-Soyuz a já chtel RA-86110. Nakombinovat to s Revelláckejma obtiskama bohužel nešlo, Zvezda má menší čísla a dekály jsou matné. Takže čekám, až někde seženu číslíčka a půjde to přelepit.
Celý model byl ještě opatřen plechy Extratech.
S letounem jsem se setkával na přelomu roků 2004-2005 na Ruzyni, při vánoční výpomoci na lince do Moskvy. Letoun byl vyroben kolem roku 1990 a jeho sešrotování bylo naplánováno na 21.2.2009 na letišti Moskva Šeremetěvo.

Celý model byl ještě opatřen plechy Extratech.
S letounem jsem se setkával na přelomu roků 2004-2005 na Ruzyni, při vánoční výpomoci na lince do Moskvy. Letoun byl vyroben kolem roku 1990 a jeho sešrotování bylo naplánováno na 21.2.2009 na letišti Moskva Šeremetěvo.