Hmm zajímavý, že to píšou v Revi, ale trochu to dává prostor pro zamyšlení:
1.) přídavná nádrž byla u tohohle letadla spádová a pokud by to chtěli čerpat z toho barelu, tak by museli zaprvé dát ruční pumpu a ta by musela být připojena nahoře na barelu, kterou se muselo furt čerpat pákou aby dostali palivo ze zadního sedadla dopředu a navíc by museli protáhnout nějakou přívodní hadici a dost nechápu jak by to fungovalo za letu, když by pilot jednou rukou řídil a druhou rukou neustále za sebou pákou čerpal palivo do motoru.
2)nepoužitý prostředek na zničení letadla? Tak to je totální nesmysl. Plátěné letadlo se dá zapálit jednodušeji. Japonci neměli palivo na takovéhle vymoženosti jako zbytečné zapalování letadel. Japonci většinou letadla před kapitulací neničili, to udělali až Američani.(zdroj literatura Mikesh atd.)
3)zátěž imitující druhého pilota? Panebože, kdo to vymyslel?
Nejsem nějaký velký odborník na Japonce, ale v letectví jsem dělal leteckého mechanika, takže vím jak fungujou letadla. Ten znak na směrovce mi silně připomíná znaky Sebevražedných jednotek. Spíš mi to přijde jako nouzová úprava na sebevr. variantu s tím, že se barel měl po nárazu roztrhnout a palivo zapálené od motoru mělo sloužit jako napalm. Tahle varianta mi logicky přijde více adekvátní při přihlédnutí k japonskému voj. myšlení. Cíl útoku mohli být nejspíše vylodující se jednotky, poněvadž logicky s tak pomalým strojem by se dál nedostali. Podle fotky to vypadá, že se akce připravovala, ale neuskutečnila.
Můj názor a nikomu to necpu a nejsem uznávanej odborník na Japonce.