Fiat G-55, ANR, 1:48 Special hobby (Flying machines)

Tak, po roce a půl, po několikerém přerušení stavby a zkompletování řady jiných modelů jsem se konečně dokopak až k dokončení tohoto krásného stroje, čemuž jsem velmi, velmi rád.
V přebalu Flying machines jsou obsaženy výlisky Special hobby doplněné rezinovým kokpitem, planžetou barevných (přístrojová deska, upínací pásy) i nebarvených (mřížky chladiče a další drobnosti) plechů Eduard a rovněž rámečkem, který umožňuje postavit torpédonosnou verzi G-55S (tu jsem jak vidno nezvolil, ale třeba příště, kdo ví
) Za solidní cenu docela dost muziky.
Jelikož jsem chtěl mít fiata opravdu vymazleného, zpestřil jsem si stavbu detailsetem od Italian kits (vrtulový kužel, křidélka a výškovky, taková ta nasávací trubice nalevo, kola hlavního podvozku), doplnil jsem výfuky od Ultracastu a použil jsem taky oboustranné masky Montex.
Stavba nebyla úplně jednoduchá, v rámečcích díly sice vypadají nádherně, ale je to holt pořád shortrun, zejména zkompletování motorového krytu ze čtyř dílů a napasování na zbytek trupu je malinko oříšek. Také zamrzí proměnlivá kvalita vylisování v jednotlivých rámečcích, zejména značné otřepy v rámečku s drobnými díly jsou značně nepříjemné
Nicméně, jsem rád, že jsem stavbu absolovoval, troška námahy za tu nádheru stojí, pořád je to asi nejlepší model G-55 ever, tak co
stavba je zdokumentována zde: viewtopic.php?f=122&t=16194
Nuže, tady je výsledek mého snažení
P.S.: Tímto svatosvatě slibuji členům "italského klanu", že fiáta dovalím na SIG do Brna, konečně
V přebalu Flying machines jsou obsaženy výlisky Special hobby doplněné rezinovým kokpitem, planžetou barevných (přístrojová deska, upínací pásy) i nebarvených (mřížky chladiče a další drobnosti) plechů Eduard a rovněž rámečkem, který umožňuje postavit torpédonosnou verzi G-55S (tu jsem jak vidno nezvolil, ale třeba příště, kdo ví

Jelikož jsem chtěl mít fiata opravdu vymazleného, zpestřil jsem si stavbu detailsetem od Italian kits (vrtulový kužel, křidélka a výškovky, taková ta nasávací trubice nalevo, kola hlavního podvozku), doplnil jsem výfuky od Ultracastu a použil jsem taky oboustranné masky Montex.
Stavba nebyla úplně jednoduchá, v rámečcích díly sice vypadají nádherně, ale je to holt pořád shortrun, zejména zkompletování motorového krytu ze čtyř dílů a napasování na zbytek trupu je malinko oříšek. Také zamrzí proměnlivá kvalita vylisování v jednotlivých rámečcích, zejména značné otřepy v rámečku s drobnými díly jsou značně nepříjemné

Nicméně, jsem rád, že jsem stavbu absolovoval, troška námahy za tu nádheru stojí, pořád je to asi nejlepší model G-55 ever, tak co

Nuže, tady je výsledek mého snažení

P.S.: Tímto svatosvatě slibuji členům "italského klanu", že fiáta dovalím na SIG do Brna, konečně
