Su-22M4R 1/72 (Su-17M3R Modelsvit)

I kdybych si tenkrát řekl, že počkám na vydání Su-22M4 a začal ho letos stavět, trvalo by mi to určitě stejně dlouho. S ohledem na čas nemělo tedy “naroubování” vstupu vzduchu na kýlu ze stavebnice od KP vůbec žádný vliv. Kromě pracovních povinností a ostatních koníčků byly hlavními důvody tak dlouhé stavby má nepozornost (předělávání toho, o čem jsem si myslel, že je správně a nebylo) a hlavně nešikovnost (hlava, oči, ruce , pokaždé něco jiného).
Model byl opravdu ve znamení neustálého předělávání a opravování, a to do poslední chvíle.
Stavebnice je plná detailů, kokpit asi nejvíc. Bylo mi líto ho nechat zavřený nebo linii letadla “kazit” otevřeným překrytem, tak jsem ho osadil osičkou a je otevírací.
Z doplňků použity kanóny, pitotka a snímač Master, nějaké plechy Parts, motor od Amigo (z toho vyplývá, že se s tím se.u už fakt dlouho) kola Reskit, pokus s pozitivními nýty HGW, nějaké drátky a kousky kelímku od jogurtu. V neposlední řadě obtisky od LDecals, bez kterých by 2719 nebyla ta správná 2719.
Ještě doplním vyjiskřovače od Master a očekávanou “prázdnou” UB-32 od Martina Janouška. Chci ještě doplnit černé těsnění na rám kabiny a hlavně “boudu” pro lety podle přístrojů. Musím se ale naučit udělat hadr. Jakákoliv rada vítána.
Model jsem radši nafotil už teď, kdybych na něm zase něco urval nebo byl vyslán na svůj první a poslední let.
Cokoliv uvidíte, hned sem s tím. Pokud to půjde opravit , zobnu něco proti třesu rukou a jdu do toho. Už vím o jiné barvě hadru před přístrojovkou, jiném tvaru sání vzduchu do výměníku a bohužel i o nějakých stříbřících obtiscích (Bílek odolal všem vodičkám)
Opatrujte se
Kamil
](./images/smilies/36_1_42.gif)
Model byl opravdu ve znamení neustálého předělávání a opravování, a to do poslední chvíle.
Stavebnice je plná detailů, kokpit asi nejvíc. Bylo mi líto ho nechat zavřený nebo linii letadla “kazit” otevřeným překrytem, tak jsem ho osadil osičkou a je otevírací.
Z doplňků použity kanóny, pitotka a snímač Master, nějaké plechy Parts, motor od Amigo (z toho vyplývá, že se s tím se.u už fakt dlouho) kola Reskit, pokus s pozitivními nýty HGW, nějaké drátky a kousky kelímku od jogurtu. V neposlední řadě obtisky od LDecals, bez kterých by 2719 nebyla ta správná 2719.
Ještě doplním vyjiskřovače od Master a očekávanou “prázdnou” UB-32 od Martina Janouška. Chci ještě doplnit černé těsnění na rám kabiny a hlavně “boudu” pro lety podle přístrojů. Musím se ale naučit udělat hadr. Jakákoliv rada vítána.
Model jsem radši nafotil už teď, kdybych na něm zase něco urval nebo byl vyslán na svůj první a poslední let.
Cokoliv uvidíte, hned sem s tím. Pokud to půjde opravit , zobnu něco proti třesu rukou a jdu do toho. Už vím o jiné barvě hadru před přístrojovkou, jiném tvaru sání vzduchu do výměníku a bohužel i o nějakých stříbřících obtiscích (Bílek odolal všem vodičkám)
Opatrujte se
Kamil