Gratuluji k dokončení
U takto pěkně pojatého modelu mě několik jednoduchých věcí mrzí .
- loga VDM na listech vrtule máte obráceně........rozebíral jsem to zde na fóru nespočetněkrát, trojúhelníkové logo špičkou ke špičce listu používal na svých vrtulích Junkers.............ty by si na své mašiny Willy Messerschmitt z důvodu nevraživosti nikdy nedal ! (mj. také proto měly první Me 109 vrtule Hamilton, první logo VDM bylo oválné vzdáleně podobné logu Hamilton - jen na okraj. )
Nejspíš jste skočil na "špek" návodu,.....velká škoda.
- kryty podv. šachet které jsou na nohách podvozku máte rovnoběžně s podélnou osou mašiny . Také jsem to několikrát rozebíral.
Čistě mechanicky, jak to máte , by nešel podvozek zcela zavřít, podv. noha se nazavírá kolmo k ose .......skoro nikdo si to neuvědomí , má pocit že rovnoběžnost je aerodynamická, že k letadlu patří.
Také díky tomu že kryt kopíruje vypouklost spodní části profilu jde kryt před pneumatiku (mírný úhel kořenu krytu + kopírování spodku profilu = kryt před pneumatikou .... na modelu to ne vždy jde,tak kryt "narvat" k pneu dopředu co jde )
Model nehaním, dávám námět pro příště, možná ostatním.
Dám obrázek který dávám kudy chodím

.......bohužel
