Stránka 1 z 2

A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 12:00
od Pavel Škoda
Zero v markingu Sabura Sakaie.
Mnoho dalších fotek hotového modelu i ze stavby a stavební info naleznou případní zájemci na mém blogu zde: A6M2 Zero

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 12:12
od J!rka Votápek
Nádherný standardkit =D>

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 12:21
od DimaADA
Greetings! Very good work!

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 14:10
od Radim.Air
Moc pěkný kousek =D> =D> =D>

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 14:30
od Martinicky Vladimir
Moc pekny "Sakai" =D> =D> ...az na tu farbu ovl. ploch! Keby to Zeke bolo v natural metal, tak by tie "sede" ovl. na to ero pasovali, ale takto?! Skoda toho velkeho kontrastu-farebneho tonu medzi napr. kylovkou a smerovkou! :-k

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 14:37
od Tety
Předpokládám, že ten kontrast byl záměr autora. Vy musíte také pokaždé jen remcat. Za mě velice pěkné zero =D> =D>

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 14:57
od BraňoHerain
Veľmi pekné Zero, páči sa mi ako to máš farebne tak akurát zladené

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 15:08
od Marek Nováček
Tety píše:Předpokládám, že ten kontrast byl záměr autora. Vy musíte také pokaždé jen remcat. Za mě velice pěkné zero =D> =D>


Předpokládám, že kritika je povolena, ne? Vlado pochválil, pak upozornil, co by bylo záhodno udělat jinak. Já s ním souhlasím, moc pěkné Zeke, ale toto bych také udělal jinak.

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 15:14
od Martinicky Vladimir
Proste, Diky Marku! ;-I

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 17:08
od eiben
Super, nadherny. Muzu se zeptat jak si delal vepredu ty odreniny? Chiping s hubkou nebo stetcem? Zkousim a zkousim a nikdy to neni ono

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 18:21
od Pavel Škoda
Díkes všem za reakce.

Samozřejmě, že kritika je povolena (:) Co se týká rozdílu barev ovládacích ploch versus camo tak je to můj záměr. Jedná se o dvě odlišné barvy (tj., nejde o dva různé odstíny téže barvy), a dovolím si předeslat, že to není z mé hlavy, ale konzultoval jsem s Marianem Hollym - viz jeho odpověď v tomto vlákně. Camo má odpovídat MRP 428 a ovládací plochy MRP 427. Namíchal jsem si podobné odstíny (používám AK RC) a vždy je měřítkově zesvětlil. Nicméně rozumím, že ne každému se to může pozdávat. Zero obecně, co se týká použitých barev vždy vzbuzuje emoce (:) Každopádně, zdá se, nejsem jediný, kdo takto Zero postavil: Příklad 1 nebo Příklad 2

@eiben: mrkni na můj blog - odkaz v prvním příspěvku - najdeš tam STEP-BY-STEP postup, jak jsem barvil kryt motoru. Ve stručnosti: použil jsem Scatches effect od AMMO a ostrou jehlu - vtip je v tom, že se to nesmí přehnat.

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 06 led 2024, 22:03
od MRMLA
Ťip Ťop. [-o< =D> =D> ;-I ;-I ;-I

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 07 led 2024, 08:54
od Pavel Škoda
Když už jsme u té konstruktivní kritiky (:) Zajímal by mne názor ostatních na míru patiny spodních ploch. Když zpětně hodnotím svůj model, zdá se mi, že jsem tady mohl ještě více "přitlačit", resp., udělat vzhledem k zašpiněné nádrži a zadní části trupu více patiny i na zbytku spodních ploch, zejména na úrovni podvozkových šachet a na spodní části klapek... Předem díky za názory.

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 07 led 2024, 14:07
od Martinicky Vladimir
Pavel, ked uz sa pytas ohladne uspinenia tych spodnych ploch, tak ti sem davam jedno foto /mozno foto poznas/, ake zasvinene su . Hlavne uspinene dekle palivovych nadrzi centroplanu, spary ale az za nadrzami, nie pred nadrzami...povedal by som, ze az extremne uspinenie spodku era! :-# :wink:
368407827_2089056591440585_3217826619224102923_n.jpg

Re: A6M2 Type 21 Zero (EDUARD 1:48)

PříspěvekNapsal: 07 led 2024, 14:28
od Pavel Škoda
Díky Vláďo, ale myslel jsem svůj dotaz trošku jinak. Neměl jsem na mysli ani tak zašpinění úniky provozních kapalin, jako spíše zašpinění specificky vzniklá operováním letadla z nezpevněných vzletových drah. To jsem se snažil znázornit na spodku nádrže a na zadní části trupu. Jde mi o to, zda "přitlačit" v tomto typu zašpinění i na jiných místech, aby celek působil věrohodně.
(btw. zmíněnou publikaci vlastním a ano souhlasím, že v případě úniků provozních kapalin bych zde také mohl příště ještě přidat)