Pufo s tou řečí si nejsem jist ,nikoho se o ničem přesvědčit nesnažím, rozčilujete se naprosto zbytečně.
Nikde nepíšu že to má stavitel špatně ,že to takhle nemohlo být (také v Luft. 46 že !), jen říkám a to evidentně nedokážete zkousnout, že kříže kolmé na aerodynamickou osu křídla mému oku lahodí více.
Mj. pokud se kouknete na obrázek stavebnice tak malíř o problematice něco věděl.

.
Vložil jsem dva obrázky, jeden popisuje v základech šípové křídlo kde je naznačena právě aerodynamická osa křídla o které jsem se zmínil, ne každý musí vědět o co jde,........proč Vás to rozčiluje netuším
Druhý obrázek ukazuje Me 262 s aplikací kříže dle mého popisu , nic jiného, pokud někoho problematika zajímá sám bude bádat, a zkoumat.
Na začátku války jste na na šípové křídlo u řadové mašiny nenarazil,na konci války díky Me 262 se stávalo častým , podle toho co bylo na papíře by bylo postupně naprosto běžné.
Dobrá, žijte si v bublině že se šípové křídlo ve smyslu značení neřešilo , já si myslím něco jiného.
----------------------
Pokud jsem napsal "pokud se nepletu (!!!)" klidně si tam dosaďte možnou nejasnost danou hektickou dobou konce války.
Jelikož jsem fanda Luft 46 ,tak na německém fóru jsem před časem, což bylo v době vydání jedněch z mých plastikových stavebnic Luft 46-pár let to bude, trochu bádal po této problematice.
Pokud to zkrátím, dospělo se k závěru - či převládal většinový názor, že na šípová křídla se kříže aplikovaly ,či by se aplikovaly, dle v té době (roku 45) zaváděné praxe či předpisu (???) právě kolmo na aerodynamickou osu křídla.
Vy si myslíte něco jiného,na Váš názor máte právo,nijak Vám jej neberu.
Snad se stavitel nebude zlobit vložím dva obrázky se závěry mého amatérského bádání (???), tak jak jsem je aplikoval v praxi,...................Pufo snad vás neklepne
