Pomerne rýchla stavba. Málo dielov, jedna farba, jednoduchý tvar.
Začal som však dopĺňať samodomo veci a tak si to pekne skomplikoval.
Výsledok je čistá katastrofa. Aj sa to sem hanbím vôbec dať. Možno to pomôže niekomu kto tento model bude stavať.
Povrch výliskov je posiaty nerovnosťami, hrbolcami a bradavicami. Rytie plytké, hrubé a krivé. Odporúčam, model kompletne pred stavbou prebrúsiť a následne preryť. Ja som to nespravil a snažil sa zachrániť aspoň časť rytia. Výsledok je ....rozpačitý.
Malé diely sú viacmenej nepoužiteľné. Vzpery podvozku sú príliš dlhé a treba buď vyrobiť nové, alebo upraviť dľžku pôvodných. Montáž VOP skomplikovala chyba stavebnice- treba zbrúsiť chrbát trupu, inak bude VOP sedieť ako prkno na trupe a SOP na ňom a vznikne 1,5mm medzera medzi trupom a prednou časťou SOP.
Asi jediné pozitívum sú dekály. Krásne jemné, dobre sa s nimi pracovalo.
Zoznam úprav:
kokpit- doplnené samodomo pásy s Tamiya pásky a zbytkov leptov
kniple nahradené tuhou pentel 0.3mm
palubné dosky zabrúsené a doplnené o random prístroje z vrakoviska
pedále riadenia doplnené o "popruhy" zo zbytkov leptov
motor- nahradený dielmi z vrakoviska
doplnené výfuky z mosadzného profilu
vyvŕtané hrdlo nádrže(?) pred kokpitom
podvozková ostruha- scratch z mosadzného profilu a zbytkov leptov
veterné štítky- nahradené samodomo z blistrového obalu liekov (všetky 4 čo sú v stavebnici sa mi podarilo zničiť).
N vzpery VOP- kompletne v stavebnici chýbajú, dorobené opäť z dielov vrakoviska
Farby: Tamiya/Mr. Color
Doplnky: Výplet Uschi van der Rosten 0.01mm (ovládanie výškovky a kormidla).
Short S.4 Sattelite
"Parker´s tin kettle"
1924