K modelům toho moc nenapíši, alespoň ne ted, staví se dobře, vypadají dobře, to je prozatím vše Trošku obšírnější povídání vyjde v listopadovém Eduard Infu.
Minimálně já, z nás co jsme stavěli, se těším na další verze. Zejména pak na Z-526, ten lítal třeba na Kubě, nebo v Iráku.
Celkový čistý stavěcí čas se pohyboval kolem 24 hodin. U Vláďovo maďara to bylo asi o 1,5 hodiny déle. Pátečně-odpolední úkol zněl jasně, dokončit modely v neděli. Z toho důvodu jsme s dovolením vypustili blecho-popisky a udělali jen palivoměry. Možná ještě v pátek doplníme popisky na krytky nádrží.
stavěcí téma bylo zde:
viewtopic.php?f=57&t=141880
Míra Bílek - stavěl Z-226T , OK-MUA, pilot Ladislav Bezák, první oficiální mistr světa v akrobacii- úlet do Německa v tomto letadle s rodinou 1971
Honza Hanzlíček - Z-226MS, OK-LMG, letiště Rakovník,2020
Vláďa Šuma - Z-226T, HA-TRM, letiště Tököl , Maďarsko 2021
Martin Černý, Z-226B, OK-MPJ , letiště Kladno, 70-tá léta