K modelu byly všechny doplňky co Eduard vyrábí, včetně resinů (zbraně, motory, kola) plus soustružené podvozky a hlavně od Aberu. Nose ART jsem použil z obtisků Kits world a výsostné označení jsem si nechal udělat na zakázku od fy Omask.
Stavba trvala asi 1/2 roku, protože vzhledem k pracnosti jsem musel vždy od modelu odskočit si odpočinout na mé oblíbené čtvrtky a dvaasedmdesátky

Velká práce byla i při pasování stavebnice, která má trup rozdělený na příď, trup, záď a horní hřbet. Ani jedna z těchto partií neseděla dobře a bylo třeba dost tmelit, což mělo za následek, že jsem zde všude musel obnovovat nýty, které ovšem bylo třeba obnovovat i jinde, protože se místy na povrchu ztrácejí... Další necnostní této stavebnice je velké množství vyhazováků na místech, kde jsou vidět, něco z toho pokryjí lepty, ale k mému údivu ne vše bylo tímto způsobem součástí leptů, takže jsem musel vyrábět vlastní pokrytí těchto nepříjemných míst. Vzhledem k váze letounu je opravdu nutností mít soustružený podvozek, protože váha je opravdu veliká. Model má jednu nespornou výhodu a to je to, že jsou křídla nandávací a sundávací...

Jinak co se týká doplňků - motory od Eduardů postrádají zadní část motorů, takže otevření tzn. nepoužití krytů znamená, že musíte vlastní tvorbou doplnit karter, lože a uchycení motorů. Kulomety nemají provrtané hlavně, lepty jsou někde na můj vkus až moc drobné a některé části, které bych tam uvítal nebyly součástí leptů. Pásy jsou od H.Bobka.
Vzhledem k pracnosti vnitřku je velká škoda, že z toho nakonec není téměř nic vidět.
Použité barvy jsou Gunze a Alcary plus valstní oleje. Snažil jsem se co nejvíce napodobit velké opotřebení tohoto stroje, který toho opravdu hodně zažil...
Velkou výhodou bylo to, že jsem měl masky na výsostné označení, protože vyměněné křídlo bylo opravdu moc odrbané...
Naposledy upravil Ivan Gruncl dne 27 srp 2021, 09:46, celkově upraveno 1