Předlohou byl stroj číslo 661 v barvách východoněmeckého letectva, který patrně jako jediný měl kdy podvěšenou výzbroj. Letectvo NDR obdrželo první devětadvacítky na jaře roku 1988, takže se v jejich barvách moc dlouho neohřál. Stroj výrobního čísla 2960525114/3503 sloužil na letišti Břešťany (Preschen) nedaleko polských hranic až do října 1990, kdy přešel do výzbroje Luftwaffe pod označením 29+06. Počátkem 90. let byl zapůjčen americkému letectvu na testování. Ve Spojených státech MiG-29 létal téměř dva roky v simulovaných soubojích proti F-15 a F-16. V prosinci 2003 byl stroj sériového čísla prodán Polskému letectvu za symbolické jedno Euro a létal v nové kamufláži pod označením 4107. Dnes je stroj odstaven.
Stavbu jsem popsal zde viewtopic.php?f=922&t=108137
Naposledy upravil David Lengyel dne 24 lis 2020, 11:51, celkově upraveno 1
Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v
Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v
Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)