Tupolev Tu-134, Zvezda, 1/144

Snad dobojováno, možná ještě nějaké příležitostné sjednocení lakem. Vzhledem k tomu, že jsem letos dokončil dva modely, tak jsem svůj dlouhodobý průměr překročil asi o 150%. Aneb když jsem se jednou bavili s kolegou, tak já povídám, mě se daří model dokončit v lichým roce, načež on kontroval, že jemu v přestupným. Zpět k modelu, známá Zvezda s obtisky od Bílka, respektive BOA.
Pro případné další stavitele modelu v markingu OK-JET:
- na modelu stojí stojí za to prohloubit rytí, jinak se v něm nedrží oleje
- kdo dává obtisky s neprůhlednými skly, tak pořádně tmelit a brousit
- motory i VOP se dají nalepit až po dekálech na trupu a SOP
- návod pro obtisky - ponořit do vlažné vody na 10s a minutu odstát - je OK
- obtisky pěkně kopírují povrch vyjma "brázdy" na SOP - obtisk asi rozříznout, ale já nenašel odvahu
- chybné umístění imatrikulace na křídlo - správně je mezi "plůtky" (jak mám já) za cenu stříhání obtisku
- pásy na trupu se překrývají a je vhodné jeden zkrátit (před aplikací obtisků samozřejmě)
- obtisk mi úplně nesedly na pravé přední dveře, takže dveře před tím také zatmelit
- obtisky BOA neobsahují reflektory na čumák a na motorové gondoly (celkem 4x)
Pro případné další stavitele modelu v markingu OK-JET:
- na modelu stojí stojí za to prohloubit rytí, jinak se v něm nedrží oleje
- kdo dává obtisky s neprůhlednými skly, tak pořádně tmelit a brousit
- motory i VOP se dají nalepit až po dekálech na trupu a SOP
- návod pro obtisky - ponořit do vlažné vody na 10s a minutu odstát - je OK
- obtisky pěkně kopírují povrch vyjma "brázdy" na SOP - obtisk asi rozříznout, ale já nenašel odvahu
- chybné umístění imatrikulace na křídlo - správně je mezi "plůtky" (jak mám já) za cenu stříhání obtisku
- pásy na trupu se překrývají a je vhodné jeden zkrátit (před aplikací obtisků samozřejmě)
- obtisk mi úplně nesedly na pravé přední dveře, takže dveře před tím také zatmelit
- obtisky BOA neobsahují reflektory na čumák a na motorové gondoly (celkem 4x)