Model jako takovy je pekny

Skoda jen, ze jste se drzel navodu od vyrobce.
Podoba zbarveni by mela odpovidat popisu ad 2).
Ki-78 behem testu prosel asi 2-3 variacemi barevnych schemat, vcetne odstraneni Hinomaru.
1)
NMF zrejme v podobe eloxovaneho duraloveho plechu (nebo ochranny lak jako u A5M)
Hinomaru na 6 pozicich
kovova vrtule s cervenymi varovnymi prouzky, zadni strana listu cerveno hneda nebo modro cerna
cerno modry pruh proti oslneni
bez bilo cernych doplnku na trupu, pouze s bilo cernymi referencnimi pruhy pred koncovymi oblouky na horni strane kridla
(konec roku 1942).
2)
Cely letoun ve svetle modro sede barve (tmavsi nez FS 35164). Toto schema je velmi diskutabilni, ke tmavemu odstinu na fotkach mohlo dojit ztmavnutim ochranneho laku pusobenim UV zareni.
Letoun ma jiz aplikovane 3 a 3 referencni bilo cerne odelniky na trupu a bilo cernymi referencnimi pruhy pred koncovymi oblouky na horni strane kridla
Hinomaru na 6 (obcas jsou uvadeny pouze 4) pozicich
komplet podvozkove kryty
vrtule NMF s cervenymi varovnymi prouzky, zadni strana listu cerveno hneda nebo modro cerna
bez pruhu proti oslneni
(konec roku 1943, minimalne pro 31. zkusebni let).
3)
NMF zrejme v podobe eloxovaneho duraloveho plechu (nebo ochranny lak jako u A5M)
bez Hinomaru
vrtule v cerveno hnede se zlutymi varovnymi prouzky
vrtulovy kuzel v NMF
bez pruhu proti oslneni
bez bilo cernych doplnku
odmontovane vnejsi kryty kol
(cca pocatek roku 1944)
Zadny japonsky armadni (IJA) prototyp nikdy neletal v oranzove barve a krome toho IJA melo odlisny odstin pro zluto oranzovou pouzivanou na nabeznych hranach pro identifikaci pritel x nepritel nez japonske namornictvo.
Kdyz velmi zbagatelizuji, IJA pouzivala vice zlute, IJN vice oranzove.
Omlouvam se za pripadne spamovani vlakna, ale treba to pomuze nekomu dalsimu pri vyberu barevneho schema pro tuto masinu.
DEAD