
cca po 3 mesiacoch neintenzívnej činnosti dokončené...uff

Predloha Hawker Typhoon Mk.IB late, pilot F/L H.P. Gibbons zo 168. sq. v deň keď „hrdinsky“ zahynul. Obeť Luftwaffe dňa 1.1.1945 počas operácie „Bodenplatte“. Typhoon nie je podvesený bojovým nákladom, lebo v tom čase 168. sq. lietala skoro výlučne len ozbrojené prieskumné misie (štandardne len s kanónmi a podvesenými nádržami). Ale je pomerne špinavý s ohľadom na zlé podmienky na „poľnom“ letisku Eidhoven. Toho dňa skoro ráno vzlietol Gibbons na zálet jeho QCoD po oprave. Preto nemal podvesené ani spomínané nádrže. F/L Gibbons je zrejme jediným príslušníkom 168. sq., ktorý toho dňa vzlietol aj to len preto lebo vzlietol tesne pred príletom návštevy Fw-190 a Bf-109. Gibbons, ktorý útok zo vzduchu zbadal, zaútočil na najbližší Fw-190 a zostrelil ho. No vzápätí po zostrele bol napadnutý dvoma Bf-109 a zostrelený v malej výške a dopadol do trosiek svojej obete.
Model: Airfix – ale celkom spokojnosť nebola, technologicky náročné delenie, nie všetko konštrukčne dotiahnuté do konca. Imitácia otvorených zbraní hrubá, kokpit taktiež, no pomerne obstojne vybavený. Celkový dojem nie zlý ale skôr rozpačitý (taký mám zo všetkých nových fixov, v krabici bomba, no na lepenie ...stále tomu niečo chýba). Veľa vecí „samodomo“.

Decali DP CASPER „Bodenplatte“ upgrade – obstojné, no trocha tuhšie,
Plechy: malá planžeta od Brengun-u, tá pomerne zvýšila úroveň modelu (aj keď s klapkami som sa natrápil

Foto: blééééé, čo už.



Výsledok za sklo obstojný – no posúďte sami.

- Přílohy
"Nikdy nie je dosť času urobiť niečo raz a poriadne,
ale vždy je dosť času urobiť to dva a viac krát"!
ale vždy je dosť času urobiť to dva a viac krát"!