Díky chlapi - přijde mi ale, že na těch fotkách z mobilu to vypadá líp než v reálu - tělo vzduchového filtru mi vyšlo o dost tmavší (přilepoval jsem ho k trupu až po barvě) a nejsou ani tolik znát nezabrušené obtisky (na jedné straně je novější oloupaný obtisk černého čísla 16 a na druhé je "neloupatelný" obtisk ze staršího Profipacku. Na levou stranu motorového krytu mi dopadla při čištění pistole kapka levelingu - vznikl tam lesklý flíček a ještě trochu to vytáhlo podkladovou černou. Surfacer, barvy a laky jsem použil od Gunze (C) a ředil jsem levelingem v poměru cca 4,5:1. Dávám radši víc tenkých vrstev - lépe se z toho po zaschnutí odrbává jemným zubním kartáčkem případný přilepený prach. Wash je směs nastrouhaných (na smirku "2000") akvarelových pastelek od AK (ale šlo to dobře i s obyčejnýma levnýma akvarelovýma pastelkama z výtvarných potřeb) a Ironu na mytí oken - po zaschnutí otřeno uchoštourem navlhčeným v destilované vodě. Iron dobře snižuje povrchové napětí a destilka pak při otírání tolik neoživuje pigment usazený ve spárách. Při otírání přebytečnéhoi washe není potřeba žádný velký tlak - když je uchoštour (nebo při větších plochách složený papírový ubrousek) optimálně vyždímaný tak stačí jen lehce přejet po povrchu. Žádný velký chemický smrad a netřeba se bát naleptání laku. Poměr bezpečnost/cena /výsledek je pro mě z různých vyzkoušených způsobů napouštění spár zatím nejpřijatelnější. Wash jsem nanášel až po zalakování povrchu pomocí lesklého laku GX100 super clear. Čím hladší povrch - tím lepší výsledek ale lesklý neznamená vždycky i hladký. Skladování modelu a různých jeho dílů v uzavíratelných sáčcích (když na tom zrovna nepracuju) čistotě taky docela pomáhá. Ještě budu muset trochu utěsnit vitrínku - pavučiny jsou sice super materiál ale nějaký pavouk mi tam začal natahovat různé výplety a lanka na místech kde by nejspíš být neměly.