




Jarda Špaček píše:motas - tak už chybičku prozraď...
Určitě je to, že se záklaďák válí vopřenej vo Véesku zatímco pilot stojí skoro v pozoru. To by asi za totáče čoveče neklaplo, i když valná většina pilotů měl k záklaďákům celkem pohodový vztah, který se bigošinou nedal vůbec srovnat...
Olda Malý píše:Petros píše:Díky, že diorámka se stále líbí, škoda toho rosporu v evidenčce, možná i Sůčko v kamufláži by vipadalo líp.Kolegy Oldy Malého bych se chtěl zeptat, k čemu na kabině té "vejtřasky" sloužily nad sebou umístěné červené a zelené světlo.Mám je tam udělané, ale na dotaz o ůčelu mohu vždy jen pokrčit rameny. Dík.
Tak to jsi mne teď dostal, ne že bych to nevěděl, ale to správné pořadí rozsvícení si už nepamatuji. Přece jen už to je přes dvacet let. Jsou to signalizační světla provozu od toho SUEZu. Suez je v provozu (agregát šlape a systém je pod napětím) svítí červená. Když obsluha pustí do mašiny (letadla)proud, tak se rožne zelená. A nebo naopak, teď si nejsem jist. Ale ta první varianta je myslím správně.To je taková vizuální pomůcka pro ty co kolem toho tlapou (včetně pilota). Jo a ten SUEZ je Mko. Ty světýlka byla na všem čím se napájely mašiny. Ono to stejně ani moc nesvítilo, protože se nikomu nechtělo pořád vyměňovat žárovky. Tak se signalizovalo jako za starých dobrých časů zdvižením palce
.
Uživatelé procházející toto fórum: Rosťa97, Tchert a 8 návštevníků