Díky všem!! Pokusím se to nějak sladit, na dalším modelu.
U německých Me 262 to byl standard, že hlavní podvozkové šachty byly bez nátěru - pokud se dá o období ´44/45 hovořit o nějakém standardu. Je nějaký důvod, proč by to mělo být jinak? Mně se to zdá velmi pravděpodobné, ale jen zdá, proto se ptám.Martin Janoušek píše:- Podvozkové šachty velmi pravděpodobně nebyly stříbrné
Zdeněk Fabík píše:U německých Me 262 to byl standard, že hlavní podvozkové šachty byly bez nátěru - pokud se dá o období ´44/45 hovořit o nějakém standardu. Je nějaký důvod, proč by to mělo být jinak? Mně se to zdá velmi pravděpodobné, ale jen zdá, proto se ptám.Martin Janoušek píše:- Podvozkové šachty velmi pravděpodobně nebyly stříbrné
Honza Petr píše:Taky jsem to podle toho odhadoval Zdeňku, a podvozkové nohy možná by měly být černé, ale co už. Snad na spárce, už to bude dobře, včetně rozdílů.
Uživatelé procházející toto fórum: Dušan Gr a 3 návštevníků